motor schorsen

bij mij was het 26 euro :P

Zal absoluut de wereld niet kosten, iig goedkoper dan een jaar verzekering.
Let er wel op, dat schorsing maar een jaar geldig is.
 
Let wel op dat hij echt bij je thuisadres geregistreerd staat, of maak er melding van indien dit niet zo is!
Heb een jaar of 3 geleden eens een controle gehad of de geschorste motor die ik had ook wel daadwerkelijk bij mij thuis stond.....

Tja...iemand moest het ambtenaren werk uitvoeren......
 
THNX guys

Hij is geschorst...was inderdaad 23 euro Maar dat ging niet vanzelf

Ik vraag aan die dude achter de balie bij het overschrijven van de motor:

Wat kost het om de motor te schorsen ? antwoord de man:

Tja dat kan ik niet zeggen Tussen de 25 en 150 euro Dat verschilt per geval...... -O-

Dus ik vraag dat ik wel wil weten wat het precies kost omdat ik wil weten of het de moeite is....................

Weer hetzelfde antwoord Hij weet het niet en ziet het pas als hij hem daadwerkelijk schorst.....

Dus ik zeg tegen hem Stel ik ga naar de bakker en wil een brood kopen en ik vraag aan de bakker Wat kost een brruin brood en als de bakker dan zegt Tussen de 1 en 10 euro Dat zijn we wel als we afrekenen.....

Dan zakt je broek toch af................

Uiteindelijk is het goed gekomen maar de man was wel wat onduidelijk

Motor is geschorst Ik ben door mijn rug gegaan (oude hernia speelt weer op ) en dus komt de schorsing goed uit

Enne, de motor staat nu nog even in mijn voortuin onder een hoes maar verhuisd over een aantal dagen naar mijn garage. Niemand heeft mij gevraagd waar de motor staat Of komt dat nog per post ?
 
Tussen de 25 en 150 klopt wel maar verschilt niet zo zeer per geval als wel per soort voertuig. Hij zal niet geweten hebben dat motoren altijd de laagste is.

Het kan tegenwoordig ook online op de site van de RDW, vorige week nog gedaan, dan krijg je dit bevestigingsmailtje thuis:

Product : Plaatsen schorsing
Kenteken : XX-00-XX
Tarief : € 233,90
Betalingskenmerk : 0293 0068 4216
Ordernummer : 6395678

Tarief blijkt een typfoutje te zijn. Ben je toch meteen wakker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan