Motor schuur

stephaneggy

MF'er
25 mrt 2009
47
0
Kinderdijk
Hoi,

Ik wil een motor gaan aanschaffer maar heb nog geen plek om de motor neer te zettem, en om hem in de tuin onder een zeiltje te zetten vind ik ook geen optie.

Nu ben ik op zoek naar een soort schuur of berging waar ik mijn motor goed en veilig neer kan zetten.
Ik kwam dit tegen:
demotorstalling.nl -&nbspThis website is for sale! -&nbspdemotorstalling Resources and Information.
Een speciale motor stalling waar je motor veilig staat, deze stallingis kwa maat ook mooi. Alleen de prijs is wat aan de hoge kant.

Zijn er hier mensen met ervaring met deze motorstalling, of zijn er andere goede alternatieven?
 
Wat aan de hoge kant, jezus wat een prijzen. Kun je zelf niet iets bouwen?

Hier zijn trouwens al vaker topics over geweest :)
 
vind dit wel een heel mooi alternatief


full
 
Dit zou ik zeker niet doen. Als je de ruimte hebt, dan heb je voor hetzelfde geld een blokhut, die ook nog eens veel groter is dan dit ding.
 
Dit zou ik zeker niet doen. Als je de ruimte hebt, dan heb je voor hetzelfde geld een blokhut, die ook nog eens veel groter is dan dit ding.
Mijn blokhut is groter dan dat plaatje van net en met een grote luifel. Kostte 1200 euro. Alleen heeft die van mij een enkele deur en kan mijn motor er niet in....... |(
Had de schuur al voordat ik mijn motor had.
 
Mijn vader is nu een blokhut aan het bouwen voor zijn motor. Zijn half jaar geleden hierheen verhuist en hadden geen opslag voor de motor. Hebben wel niemeer veel tuin over maar hij is behoorlijk groot, kan die van mij straks ook nog bij en gereedschap etc. kan er ook nog in kwijt. Alhoewel we daar al een stal voor hebben, waar de motor overigens niet in paste.
 
Heb ik ff geluk, mijn motor kan door de achterdeur naar binnen. Ze staat dus in de woonkamer op paddockstands. Warm, droog, en elektriciteit binnen een halve meter.Voor de druppellader 8-)
 
Nou, ik zie er wel wat in, in zo'n motorstalling. Tuurlijk, dat zijn pittige prijzen, maar als ik zo bekijk wat je er voor krijgt, dan vind ik ze zeker niet onredelijk. Het is me te makkelijk om maar te roepen dat een tuinhuisje veel goedkoper is en zeker zo goed. Dat is het niet, al was het maar vanwege het lullige hang- en sluitwerk wat er in zo'n tuinhuisje zit. En die trolly waar je de motor mee naar binnen schuift ziet er ook mooi uit.
Er wordt in ieder geval een goede oplossing geboden voor de volgende combinatie; een dure motor in de stad. Ik kan me zelfs voorstellen dat je zo'n stalling op een plaats in de parkeergarage zet. Deze site heb ik maar een bookmarkje gegeven; je weet het niet of dit nog van pas kan komen.

:]
 
ik wou dat ik een motor had om zo'n duur schuurtje te rechtvaardigen :+

Ik heb een schitterende zelf-gemaakte gratis schuur waar wel twee motoren in kunnen... jammer dat het achterommetje er naar toe te smal is voor mn stuur :(
 
Heey, weer een schuur topic. Geeft niets, maar de zoekfunctie heeft veel grotere topics in de aanbieding, die waarschijnlijk je meer op weg gaan helpen dan dit topic.

Eigenlijk zouden al die topics niet beter tot een groot "hoe stal jij je motor?" topic samengevoegd kunnen worden?
 
Wat een prijzen zeg voor een schuur waar je ALLEEN je motor in kan zetten.
Voor die prijs koop je al een motor
 
Nou, ik zie er wel wat in, in zo'n motorstalling. Tuurlijk, dat zijn pittige prijzen, maar als ik zo bekijk wat je er voor krijgt, dan vind ik ze zeker niet onredelijk. Het is me te makkelijk om maar te roepen dat een tuinhuisje veel goedkoper is en zeker zo goed. Dat is het niet, al was het maar vanwege het lullige hang- en sluitwerk wat er in zo'n tuinhuisje zit. En die trolly waar je de motor mee naar binnen schuift ziet er ook mooi uit.
Er wordt in ieder geval een goede oplossing geboden voor de volgende combinatie; een dure motor in de stad. Ik kan me zelfs voorstellen dat je zo'n stalling op een plaats in de parkeergarage zet. Deze site heb ik maar een bookmarkje gegeven; je weet het niet of dit nog van pas kan komen.

:]

Dat hang en sluitwerk vervang je dan voor pak m beet 100 euro door goed spul,
en dan ben je nog steeds goedkoper uit.

OK, ik ook maar meedoen:
404 De pagina is niet gevonden
 
Laatst bewerkt:
gewoon buiten laten staan zonder zeiltje.... elke dag een beetje op gassen en je hebt niet eens spinnenraggen. Had ie maar geen motor moeten worden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan