Motor sleutel Honda CBR F kwijt 2002

lauramolier

Rookie
29 aug 2011
2
0
HELP......


Ik ben redelijk radeloos. Eindelijk sinds 2 maanden in het bezit van een Honda CBR 600F uit 2002. Helemaal blij. Sinds 1 week kan ik mijn motorsleutel ( en tanksleutel) niet meer vinden. Ik ben zo stom geweest om geen reservesleutel te maken.

Wie heeft een tip hoe ik aan een sleutel kom. Het enige wat ik toe nu toe te horen heb gekregen is dat het slot vervangen moet worden ( is in verbinding met de electronica) en mocht dit tweede hands te vinden zijn dan ben ik 400 euries armer.
Ik baal echt als een stekker. Wat zijn er nog meer voor mogelijkheden???


Ik hoor graag, groet Laura
 
HELP......


Ik ben redelijk radeloos. Eindelijk sinds 2 maanden in het bezit van een Honda CBR 600F uit 2002. Helemaal blij. Sinds 1 week kan ik mijn motorsleutel ( en tanksleutel) niet meer vinden. Ik ben zo stom geweest om geen reservesleutel te maken.

Wie heeft een tip hoe ik aan een sleutel kom. Het enige wat ik toe nu toe te horen heb gekregen is dat het slot vervangen moet worden ( is in verbinding met de electronica) en mocht dit tweede hands te vinden zijn dan ben ik 400 euries armer.
Ik baal echt als een stekker. Wat zijn er nog meer voor mogelijkheden???


Ik hoor graag, groet Laura

dat wordt ofwel heel goed zoeken, en anders denk ik dat je een duur foutje hebt gemaakt :X
 
Thuis verloren? Dan vind je hem zodra er een nieuw slot in zit, of geluk hebben en nog even goed zoeken. :+

Heb ook eens gehoord dat goede sleutelboeren een sleutel na kunnen maken via de code die op of ergens in het slot staat, maar of dit echt zo is moet je zelf even nakijken.

En als er echt geen andere mogelijkheid is, moeten 2e hands sloten van een CBR wel 2dehands zijn te vinden, neem eens contact op met motorslopers zoals Boonstra.

edit:
Zou even een mod vragen om dit naar techniek te verplaatsen, denk dat je daar meer tips zal krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook nog even goed zoeken want anders word het een foutje met een aardig prijskaartje.

Je zult dan alles moeten vervangen en ik heb even gekeken en ik kan niet goedkoper vinden dan 325.
Ik hoop voor je dat je de sleutel nog kan vinden.
 
Hallo Laura.
Heb effe gegoogled op : contactsleutel honda cbr 600 f en daar kun je best veel vinden. Contactsloten al tussen de 45 en 60 euro... Maar ja dan heb je nog geen tankdopsleutel he...Sportieve groet, Cardanfreak
 
Ik vind het niet slim om je "profiel" zo zuinig in te vullen; met tenminste een plaatsnaam erbij, meer kans op doorverwijzing naar een adres dichtbij.

Er bestaan (zeldzame) sleutelboeren die voor de meeste sloten een vervangende sleutel kunnen maken; voelen met een dun draadje ofzo hoe iets in elkaar zit.

Sleutel-met-chip is een ander verhaal, niet handmatig te tekkelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan