Motor spuiten in Assen

reinhoud

MF veteraan
25 feb 2007
15.539
10.580
Andere kant van de evenaar
Heren,

Ik heb 6 jaar geleden mijn motor laten spuiten.
Dit is gedaan door ene Erik die werkte bij autoschadeherstel bedrijf Muus in Assen.

Hij begon toen wat voor zich zelf met het spuiten van motoren, hij had een loodsje op het industrieterreintje achter Roelof Thijs Motoren.

Kent iemand hem, en zo ja, heb je contactgegevens van hem?

Dank u.

Een maat is op zoek naar een spuiter voor zijn motor, en die Erik heeft namelijk erg mooi werk afgeleverd voor een wel heel redelijke prijs..
 
Heren,

Ik heb 6 jaar geleden mijn motor laten spuiten.
Dit is gedaan door ene Erik die werkte bij autoschadeherstel bedrijf Muus in Assen.

Hij begon toen wat voor zich zelf met het spuiten van motoren, hij had een loodsje op het industrieterreintje achter Roelof Thijs Motoren.

Kent iemand hem, en zo ja, heb je contactgegevens van hem?

Dank u.

Een maat is op zoek naar een spuiter voor zijn motor, en die Erik heeft namelijk erg mooi werk afgeleverd voor een wel heel redelijke prijs..

Ja, die heb ik....

https://www.facebook.com/Pw-painting-312242228907961/timeline/
 
Ik pik hem altijd op, want ik ben altijd de BERT -O-

Maar uh, is dit een quiz , wat kan ik winnen ?

En trouwens, als ik jou vertel waar ik hem van ken, dat geloof jij toch niet. Dus...... ;)

Voel je niet verplicht het te zeggen hoor, ik was gewoon nieuwsgierig omdat jij in Duitsland woont, ik heb nooit de indruk gekregen dat jij in het noorden van Nederland hebt gewoont.
 
Laatst bewerkt:
Voel je niet verplicht het te zeggen hoor, ik was gewoon nieuwsgierig omdat jij in Duitsland woont, ik heb nooit de indruk gekregen dat jij in het noorden van Nederland hebt gewoont.

Nou, ik heb 40 jaar in Assen een onderdak gehad......
En zoals ik al zij, je geloofd het niet, want ik ken hem namelijk helemaal niet !
Maar ja, soms is de wereld zo klein................
 
Nou, ik heb 40 jaar in Assen een onderdak gehad......
En zoals ik al zij, je geloofd het niet, want ik ken hem namelijk helemaal niet !
Maar ja, soms is de wereld zo klein................

Ok..
Ik kon hem niet op het www vinden namelijk, moet wel zeggen dat ik niet zo goed ben in het zoeken op het www.
De motor spuiter in Assen die ik ken is motopaint, die is beloachelijk duur, en Douwe van der Werf zou misschien ook best wat willen spuiten, maar die is denk ik ook niet goedkoop.
 
Ok..
Ik kon hem niet op het www vinden namelijk, moet wel zeggen dat ik niet zo goed ben in het zoeken op het www.
De motor spuiter in Assen die ik ken is motopaint, die is beloachelijk duur, en Douwe van der Werf zou misschien ook best wat willen spuiten, maar die is denk ik ook niet goedkoop.
Ik denk goedkoper dan motopaint....
 
ik heb ooit deze laten spuiten door hem in een ver verleden,
ik weet niet of hij daar nog zit :N
full
 
Ok..
Ik kon hem niet op het www vinden namelijk, moet wel zeggen dat ik niet zo goed ben in het zoeken op het www.
De motor spuiter in Assen die ik ken is motopaint, die is beloachelijk duur, en Douwe van der Werf zou misschien ook best wat willen spuiten, maar die is denk ik ook niet goedkoop.
Wat versta jij onder ''belachelijk duur''? ..en direkt daarna 'niet goedkoop'. Daar ben ik nou benieuwd naar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan