Motor spuiten slim of niet?

:^ Bij een nieuwe fiets zij ik ook argwaan krijgen ( bij een oude ook ;) ) maar maak desnoods een zooi foto's leuk voor je album en je kan bij een verkoop de foto's laten zien. Bewijs stuk A zullen we maar zeggen.

Maar als JIJ het nu mooi vind en het graag wil... vuckt de rest dan toch.

:^ Inderdaad foto's maken van de hele onderneming. Zo'n "voor-na" verhaal zeg maar. Kun je ook laten zien hoe het gedaan is. Kijk maar eens naar de foto-reportage van de fiets van Maximum. Hiervan kun je onmogelijk zeggen dat het prutswerk is. Misschien dat deze zelfs wel meer opleverd bij inruil. Heb je dat wel eens gevraagd Max?

Maak er iets moois van.
 
Ik heb de mijne (fzr) ook laten spuiten. Kost een berg met geld (vorig jaar 2800 gulden bij officiele motor spuiter). Zeker voor een oude motor is het relatief veel geld. Dat moet je er wel voor over hebben, zeker als je er maar 2 jaartjes van wilt genieten. Bij de verkoop krijg je dat er nooit allemaal (of: allemaal nooit) voor terug.

Het voordeel is dat je motor er weer als nieuw uitziet. Een tweede voordeel is dat je oop een uniek ding rijdt. En dat is ook wat waard!!
 
OK OK.. ik ga hem al spuiten.. sjees :+
Het maken van die foto's is inderdaad geen gek idee nee...

Verder nog mensen tips 'n stuff voor het spuiten? Ik ga het zelf doen :X Heb het in het verleden vaak genoeg gedaan met brommers, auto onderdelen, hele pc's noem maar op.. altijd goed gegaan en ik zie het verschil niet met een spuiterij. Rustig laagje voor laagje aanbrengen en goed merk verf (motip ofzo) gebruiken dan moet dat wel gaan lukken.. tips natuurlijk wel altijd welkom.

Het wordt trouwens niet eerder dan voorjaar voordat ik er aan begin. In de schuur spuiten heb ik te vaak gedaan en als je naderhand je neus snuit begrijp je dat het niet goed voor je kan zijn :) Dus daarom buiten, maar niet met dit weer..

Ik zal de topics van Max en Skoezie er ook bij pakken.
zijn die er wel?

thnx!
 
Laatst bewerkt:
Heb die van mij na m'n crash laten spuiten. Nieuwe kuipen waren me gewoon te duur en ik wou altijd al een zwarte fiets, dus kwam mooi uit. Kost wel een paar knaken, maar het resultaat is er wel na.
 
Ik ga mij GSX-R deze winter ook in de Telefonica stijl spuiten, alleen koop ik wel een imitatie set kappen en een slooptank om deze te spuiten. www.motor-forum.nl/forum/topic/9463 Als ik mijn motor wil verkopen monteer ik de originele kappen weer et voila. De gespoten kappen raak ik ook wel aan iemand kwijt.
 
:X :X :X Je gaat met motip spuiten?? :X :X :X
barbaar!!! tis geen brommertje.. zoiets moet je met 2 componentelak spuiten, of zelf.. (wat lastig is!) of uitbesteden.. maar motip en andere spuitbussen ga je spijt van krijgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan