motor spuiten !

supaBraha

Rookie
21 mei 2006
8
0
hello allemaal,

ik wil binnenkort mijn motor(kawasaki) spuiten (matzwart) weet alleen niet hoe of wat kan iemand mij mischien een beetje op weg helpen met wat advies ...ik kan het natuurlijk door een bedrijf laten doen maar dat kost mij een bom duiten...daarom wil ik het zelf doen.

bvd,
supabraha
 
Heb je enig idee waar je aan begint? Ik bedoel kan wel hoor maar als je van nul begint heb je nog veel te leren. Je kunt beter de eerste keer een kleiner project aanpakken om ervaring op te doen.
 
Zonder gekheid, probeer eens een matzwarte schoolbord verf spuitbus van de hema, heb er de binnenkant van me kuipwerk mee gespoten en het resultaat is :} .

Het blijft er ook goed opzitten en is krasbestendig. Heel makkelijk te spuiten bijna geen kans op oneffen spuitwerk

Mijn circuit fiets ga ik er ook mee spuiten
 
Zonder gekheid, probeer eens een matzwarte schoolbord verf spuitbus van de hema, heb er de binnenkant van me kuipwerk mee gespoten en het resultaat is :} .

Het blijft er ook goed opzitten en is krasbestendig. Heel makkelijk te spuiten bijna geen kans op oneffen spuitwerk

Mijn circuit fiets ga ik er ook mee spuiten
Spul is volgens mij wel erg kwetsbaar en snel smerig.
 
Spul is volgens mij wel erg kwetsbaar en snel smerig.

In eerste instantie dacht ik dus ook dat het redelijk kwetsbaar was, maar ik heb met een schroevendraaier als test eroverheen lopen schuren en ik kreeg het er niet af (wel wat krassen uiteraard ;) .


Of het snel smerig is weet ik niet :P . Dit weekend gaan de kappen er weer af, zal wel ff checken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan