Motor spuiter gezocht

GoingDutch

MF veteraan
16 jul 2005
1.367
2
Omgeving Oss
Hey allemaal,

sinds kort ben ik de blije eigenaar van een Yamaha R1 uit 1999! *O*
Met de kleurencombo: Wit/Rood/Zwart...

Helaas ben ik met dat tweede wat minder blij en zodoende wil ik mijn R1 in de kleurencombinatie Zwart/Wit --> Wit/Zwart laten spuiten, maar als ik naar Google kijk dan lopen de prijzen al snel op naar 1500 euro, wat ik iets te vdeel geld vind -O-

Zodoende de vraag: Wie o wie kan mij helpen?
Zit zelf te denken aan +/- 300-400 euro.

Alvast bedankt.

MVg
Daan
 
De goedkoopste manier is zelf spuiten.
Als je een mooie lak wil zal ja ca. 3 lagen lak moeten spuiten en 2 lagen blankelak. Je hebt dan ca. 10 spuitenbussen lak en 5 st blankelak nodig.

Als je naar je lokale automaterialen handel gaat ben je ca. € 180,- kwijt voor 15 bussen lak. Dan komt er voor een paar tientje voor plameur en schuurpapier bij.
 
Laatst bewerkt:
Zwart uit een spuitbus + blanke lak wordt nooit echt mooi (zonder blanke lak ook niet).
Ziet er in het daglicht altijd nogal beun uit.

Heb het momenteel te druk met mijn eigen zaak, ben een aantal jaren als spuiter werkzaam geweest.

@new biker, heb wel een ex collega die het zou kunnen, PB maar bij interesse.
 
Hey allemaal,

sinds kort ben ik de blije eigenaar van een Yamaha R1 uit 1999! *O*
Met de kleurencombo: Wit/Rood/Zwart...

Helaas ben ik met dat tweede wat minder blij en zodoende wil ik mijn R1 in de kleurencombinatie Zwart/Wit --> Wit/Zwart laten spuiten, maar als ik naar Google kijk dan lopen de prijzen al snel op naar 1500 euro, wat ik iets te vdeel geld vind -O-

Zodoende de vraag: Wie o wie kan mij helpen?
Zit zelf te denken aan +/- 300-400 euro.

Alvast bedankt.


MVg
Daan


waar kom je vandaan weet wel iemand die zwart doet spuiten op zijn werk en perfect werk afleverd dus!
dit is in Echt (Limburg)

gr ruudjuh
 
Hey allemaal,

sinds kort ben ik de blije eigenaar van een Yamaha R1 uit 1999! *O*
Met de kleurencombo: Wit/Rood/Zwart...

Helaas ben ik met dat tweede wat minder blij en zodoende wil ik mijn R1 in de kleurencombinatie Zwart/Wit --> Wit/Zwart laten spuiten, maar als ik naar Google kijk dan lopen de prijzen al snel op naar 1500 euro, wat ik iets te vdeel geld vind -O-

Zodoende de vraag: Wie o wie kan mij helpen?
Zit zelf te denken aan +/- 300-400 euro.

Alvast bedankt.

MVg
Daan
Gefeliciteerd met je aankoop!!!

Staat hier wat voor je tussen:

Het motor spuiten/laten spuiten wie wat waar topic

Motor spuiten.
 
De goedkoopste manier is zelf spuiten.
Als je een mooie lak wil zal ja ca. 3 lagen lak moeten spuiten en 2 lagen blankelak. Je hebt dan ca. 10 spuitenbussen lak en 5 st blankelak nodig.

Als je naar je lokale automaterialen handel gaat ben je ca. € 180,- kwijt voor 15 bussen lak. Dan komt er voor een paar tientje voor plameur en schuurpapier bij.


Dank je wel, maar ik denk dat ik het zelf niet aandurf, daarbij heb ik de materialen ook niet en het moet er wel goed komen uit te zien! en bij mijzelf heb ik daar mijn twijfels over :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan