Motor stallen in souterrain berging

Goedemiddag allen,

Bij de zoektocht naar een appartement vroeg ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met het stallen van een motor in de soutterain berging. Daarmee bedoel ik voornamelijk de motor 6 trede naar boven duwen. Voor het gemak ga ik er vanuit dat de motor niet aan kan staan binnen, dat zullen de buren niet heel fijn vinden.

Zie foto als voorbeeld van situatie (betreft niet de berging zelf).
ik woon in een zelfde soort flat met berging beneden,en precies dezelfde trap naar beneden.
ik heb er ooit eens een KAWASAKI KLE 500 bendeden gezet.
kreeg hem er zelfstandig nooit meer uit !

de treden zijn te smal om je kracht te gebruiken,en deels omdat de leuning en deur niet in 1 lijn stonden om rechtdoor naar buiten te komen.
uiteindelijk met een scooter buiten,en een sleepkabel naar buiten getrokken ( met veel gedoe )
 
Een trial motor rijd ik zo dat trappetje op. Een straatmotor: kansloos. Het knikje van omhoog naar horizontaal is te scherp. Je carter komt dan op de grond. Je zou hem naar boven en beneden moeten tillen.
 
Ik heb vandaag nog even op de motor gezeten en voor het gevoel de motor uitgedaan en een stukje geduwd waar het opliep. Ik ga het niet eens weer proberen. Ik ga wel op zoek naar een fatsoenlijke garage! Bedankt allen voor de feedback.
 
Terug
Bovenaan Onderaan