Motor stallen Nijmegen centrum

basvern

Rookie
9 apr 2019
18
0
Hi motorrijdend Nijmegen,

Ik heb sinds een half jaar een prachtige Honda die ik absoluut niet op straat wil stallen. Helaas is het in Nijmegen niet mogelijk een abonnement voor een parkeergarage te krijgen voor een motor (....?....). Ik ben al een poos op zoek naar een stalling ergens in het centrum, waar de motor droog en veilig staat. Tevens wil ik er ten alle tijde bij kunnen, ook in de winter. Helaas heb ik op heden nog niks (betaalbaars) kunnen vinden en moet ik mijn motor in een grote dure opslag ver van huis zetten.

Mocht iemand een garage/schuur met wat plek over hebben of misschien iemand kennen die dit heeft, dan hoor ik dat graag!
Mocht het mij lukken om via (bijvoorbeeld Funda) een dure parkeergarage te bemachtigen dan zou ik deze graag met een andere motorrijder willen delen. Misschien is er al iemand die zo'n duren plek heeft en dit ook graag zou willen doen?

Ik hoor graag van jullie!

Groet, Bas
 
Er ten alle tijden bij kunnen is denk ik het meest lastige..
Bij Paul Lam kan je je motor in de winter stallen, maar hoe makkelijk je er dan bij kan weet ik niet.
 
Ik zou bij Termaat binnenwandelen, misschien weten zij wel iets of iemand die onderdak kan bieden.
 
Ik heb jarenlang via Talis een garage gehuurd letterlijk aan het Keizer Karel plein. Zeg maar tussen de Schaeck Mathon en de Van Oldebarnevelt.
Was geen wachtrij voor. Huur rond de 90-100 euro per maand.
Even bellen met Talis en navragen. Ze vergeten die dingen aan te bieden (ja echt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan