motor stalling

subbu

Rookie
7 jun 2004
3
0
drachten
goede dag
ik was benieuwd wat jullie zouden vinden van motor stalling ,
zouden jullie dat bv. willen voor alleen de winter of ook als je hem verder niet gerbuikt
doeiz

Als de stalling om de hoek ligt altijd. Als het verder weg zou zijn dan niet tenzij ik m'n motor niet (semi-)veilig buiten zou kunnen stallen natuurlijk.

>> Algemeen

Ik zou wel een stalling bij mij in de buurt willen hebben. Staat nu bij mijn broer in de garage.

Een stalling bij mij in de buurt zou natuurlijk super zijn maar als dit echt een eind verderop zou zijn is dat niet makkelijk. Moet je eerst in je motorkleding :X met het koekblik :X naar je motor om het hele tefreel aan het einde van de dag weer in omgekeerde volgorde herhalen.

wat ik bedoel is winter stalling , voor mensen die hem in de winter niet echt gebruiken en ook niet kwijt kunnen

subbu is weird... :o

Als mensen in de winter niet rijden en hun moto niet kwijt kunnen...dan mogen ze nog een pesthekel hebben aan een stalling maar ze zullen er toch een moeten zoeken. Wat ga je er anders mee doen? Buiten laten staan is niet echt een optie.

Dat had ik er nog over te zeggen ;)

huissie gekocht afgelopen 1,5 week geleden met schuur van 3,5 bij 3,5 dus komende winter lekker bij huis onderdak :) optie wellicht zoals ik nu heb gewoon ergens garagebox huren. Heb er eentje voor 45eurootjes/mnd

Terug
Bovenaan Onderaan