Motor start na 4 weken niet meer

BramD

Die hard MF'er
22 nov 2012
340
0
Noord Limburg
Hoi,

Had een ongeluk gehad, hierbij zat er een scheurtje in een kap en was 't frame krom.
Toen kon ik de motor nog starten.

Nu 4 weken later is dat kapje eindelijk gelast maar nu start de motor ineens niet meer.
En daarnet hoorde ik ineens een luidde knal uit de uitlaat toen ik 't weer probeerde.
Kunnen dit de bougies zijn, of weet iemand anders iets?
 
Dat kapje wat gelast is, is dat een vast onderdeel van het frame? En zat al je electronica nog aangesloten toen er gelast werd?
 
Dit is erg vaag, mensen kunnen hier niet veel van maken...ik had laatst ook een startprobleem en bleek de massa kabel beetje los zat. Om een voorbeeld te noemen zeg maar.
Gaat de startmotor rond en zo?
 
Doordat het kapje gelast is komt er niet meer genoeg wind doorheen!

:+

Maar ivm de knal uit de uitlaat zou ik je bougies eens nakijken, kan zijn dat er een of meerdere verrot zijn.
 
Of de (toen al matige) accu is gewoon leeg of kapot...... Startkabels eraan of aanduwen dus....
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde de carter deksel, hier zat een scheurtje in, ik heb de motor toen schuin gezet, zodat ik de olie er niet uit hoefde te laten lopen. De motor heeft toen ongeveer 4 weken zo gestaan.

Het lassen gebeurde niet bij mij thuis ( NIET bij de motor dus ).
 
Laatst bewerkt:
Gewoon benieuwd; wat heb je aan je kromme frame gedaan :)

Denk door het schuin staan vlotterkamers leeg o.i.d.

Extra accu der aan (startkabels) gas dicht, choke open, en druk maar op de knop. Binnen 20 seconden aan 1 stuk door zou hij toch wel moeten starten.

:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan