Motor start niet meer na Gear indicator

25 jan 2022
67
29
Goedendag leden,
Kameraad van me heeft een Honda CB600S Hornet uit 2003 welke prima reedt, heeft een gear indicator gekocht en heeft deze aangesloten, tijdens het inleren en proefrijden hield de motor na 4000 toeren in en viel zelfs uit. Uit eindelijk de gear indicator er vanaf gehaald en nu start de motor niet meer. Motor gaat rond, krijgt brandstof en vonkt ook. Pulsegenerator doorgemeten en deze meet 450 Ohm, tank is vol caberateurs zijn afgetapt Iemand enig idee?
Zekering zijn ook gecheckt (5x10a en 1x30a)
 
Laatst bewerkt:
Goedendag leden,
Kameraad van me heeft een Honda CB600S Hornet uit 2003 welke prima reedt, heeft een gear indicator gekocht en heeft deze aangesloten, tijdens het inleren en proefrijden hield de motor na 4000 toeren in en viel zelfs uit. Uit eindelijk de gear indicator er vanaf gehaald en nu start de motor niet meer. Motor gaat rond, krijgt brandstof en vonkt ook. Pulsegenerator doorgemeten en deze meet 450 Ohm, tank is vol caberateurs zijn afgetapt Iemand enig idee?
Zekering zijn ook gecheckt (5x10a en 1x30a)
Stekkers losgehaald tijdens (de)montage?
 
Is dat nu toevaal ik heb nagenoeg het zelfde probleem ducati 750 ss loop alleen op een cilinder. na montage gear indicator van Heal tech lees /kijk maar op motor forum wat ik voor probleem heb .
ben er ziek van .
 
Terug
Bovenaan Onderaan