Motor start niet na 10 daagse motortocht

Milega

Rookie
23 aug 2003
15
0
Amersfoort
Hi,

Heb een prachtige motortocht naar Chamonix gemaakt en daarna heeft mn motor een week in de regen gestaan. Probeer hem te starten, gebeurd helemaal niks, geen geluid niks, enig idee?

Maarten
 
Accu moet goed zijn, lampen branden volop, dodemans knop, bezine op dat is allemaal uitgesloten... Als ik start gebeurd er niks, ik heb ook gestart met lampen aan en zie niet dat de lichten dan iets minder gaan branden
 
Als ik start gebeurd er niks, ik heb ook gestart met lampen aan en zie niet dat de lichten dan iets minder gaan branden

Verklaar nader, als ik start gebeurd er niks -dus je startmotor draait ook niet in de rondte?)
Ik heb ook gestart met lampen aan -dus er is sprake van starten, de startmotor draait mee?) -heb je vonkende bougie's?
 
Welke motorfiets heb je???

Als je startmotor niet draait en je lichten WEL branden:
1: klassieker: startonderbreker in jiffy ...
2: accu te lage spanning waardoor startrelais niet overslaat maar je lampen wel goed branden.
3: startrelais kapot
4: startbeveiliging (jiffy/koppelingshendel/1ste versnelling) kapot
5: dodemansknop kapot!!!!! (slecht kontakt)
6: elektrische kontakten naar startmotor/relais gecorrodeerd van de regen?
7: start zekering kapot
8: (eventuele) electronica om zeep vanwege vocht

Check ze in volgorde ... dit is ook de volgorde van waarschijnlijkheid dat dit de reden kan zijn ...

Draait de startmotor wel, den heb je haast zeker vochtproblemen in je bougiekabels/kapjes ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan