Motor start niet op startmotor :(

Tmen

Rookie
9 okt 2009
10
0
Delft
Hallo, Ik heb een probleem met mijn ZXR H1... hij wil nie starten nie.
Ik heb 'm wel met remreiniger of motorstart kunnen starten en aanduwen is ook nog wel gelukt maar met de startmotor lukt maar niet.

Accu gecontroleerd, dubbel uitgevoerd en een andere accu maakte geen verschil. Startmotor draait goed daar hoor ik geen vertraging in.

De bougies heb ik gecontroleerd en schoon gemaakt vonkten allemaal mooi blauw en 7 mm of meer.
Stelschroeven verschillende standen: 1.0; 1.25; 1.5 (haynes basis); 1.75; 2.0; 2.5 maar geen verschil.

Vervolgens de carbs even goed doorgelopen. Stationair sproeier heeft de standaard maat ( 38 ) en ziet er niet beschadigd uit ik kan er doorheen kijken lucht komt ook aan alle kanten eruit waar dat zou moeten.

Heeft iemand van jullie nog tips ideeën hoe dit op te lossen? ;( Ik weet nu even niet meer hoe ik verder moet.
 
Ik heb hetzelfde ooit meegemaakt met mn Kawa 1100. Startmotor draaide gewoon goed door en startte soms wel, soms niet. Aanlopen ging ook gewoon. Op den duur startte de motor helemaal niet meer electrisch terwijl de startmotor gewoon goed doorliep.

Met twijfels toch een nieuwe accu gekocht en nooit meer problemen gehad. Oude accu doet nog uitstekend dienst in een andere motor.

Aangezien je al een andere accu hebt geprobeerd zal dit het wel niet zijn maar het is dus niet onmogelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan