motor steun

Silvio Kallen

Rookie
21 apr 2004
27
0
Uden
Hoi,
Ik ben op zoek naar een eenvoudige tekening van een motorsteun om een GSXR1000 bij het achterwiel te kunnen plaatsen. Heeft er iemand een of een adres??? Alvast bedankt. :]
 
Dit eenvoudig genoeg ? :+
133164
 
Even serieus je kan toch gewoon de maten over nemen van een bokje van een vriend, kennis of uit de winkel.
Heb trouwens nog een vriend die ze zelf maakt gepoedercoat en al.
Dus als je intresse heb laat het maar horen
 
Heb dit net ookal geschreven maar er schijnt wat fout te gaan met het plaatsen van een foto bij het bericht, maar daar komt ie dan alsnog:

Voor bijna elke tour / sport-tour/ sport of supersport type is deze bok geschikt, hij is gepoedercoat ( hoogwaardige bewerking van het materiaal) dus krasvast.
In breedte te verstellen en zeer stabiel en proffesioneel.
De bok is hagel nieuw, en een hulp als het om onderhoud gaat.
Ketting smeren, band cq velg monteren/ demonteren, reinigen, enz.
Zie Foto !!
Tel. 06-49042249

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/134641/1906a79e8666c6824f9e3f0dbd847d76 (bok1.jpg)​
 
Hoi,
Ik ben op zoek naar een eenvoudige tekening van een motorsteun om een GSXR1000 bij het achterwiel te kunnen plaatsen. Heeft er iemand een of een adres??? Alvast bedankt. :]

Wat denk je van deze paddockstand?
Ik heb deze nog te koop dit is echt een super paddockstand en hij past ook op de GSX 1000 R.
Beide wielen (denk aan banden wisselen) en de voorvork (denk aan de keeringen
vervangen) probeer deze dan maar eens te demonteren met enkel een achterbok.
Winterstalling beide wielen van de grond ,hij is demontabel neemt met opbergen weing plaats in.
Als je een beetje handig bent verdient deze paddockstand zich zelf terug.
Bij mij 60 Euro + 10 euro vezendkosten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan