Motor Studenten Delft XIX - Zonder spoor, maar met A4!

Ow haha natuurlijk mag je mee met een A2, we hebben een speciale sleepkabel voor je liggen }) ;)

Deze zaterdag moet ik de schoorsteen opnieuw voegen..
(dertiger met verplichtingen |( _O- )
En zondag loop ik een halve marathon

Maar deze vrijdag heb ik zowaar een vrije dag! Dus...?


Succes morgen!
 
Laatst bewerkt:
Ow haha natuurlijk mag je mee met een A2, we hebben een speciale sleepkabel voor je liggen }) ;)

Deze zaterdag moet ik de schoorsteen opnieuw voegen..
(dertiger met verplichtingen |( _O- )
En zondag loop ik een halve marathon

Maar deze vrijdag heb ik zowaar een vrije dag! Dus...?


Succes morgen!
Vrijdag kan ik ook :]
 
Als je morgen examen doet, dan heb je dit weekend toch niet je nieuwe categorie erop staan, of doe je een spoedaanvraag?

Anyway, succes morgen inderdaad!
 
Netjes :Y Jammer dat ik vrijdag gewoon moet loonslaven :/
T is puur de mogelijke verzekeringskwestie in geval van een ongeluk die me er van weerhoudt. Die rijbewijs regels vind ik volkomen onzin.
Ik heb A1 gehad, levensgevaarlijk. Bij mijn rijschool geven ze er niet eens les in omdat ze het te gevaarlijk vinden.
 
T is puur de mogelijke verzekeringskwestie in geval van een ongeluk die me er van weerhoudt. Die rijbewijs regels vind ik volkomen onzin.
Ik heb A1 gehad, levensgevaarlijk. Bij mijn rijschool geven ze er niet eens les in omdat ze het te gevaarlijk vinden.

:^ Heel verstandig van die rijschool. Deed de mijne ook niet.

Succes morgen! :]
 
Bump!

Iemand zin in een ritje zaterdag zondag?
Ik zorg voor een route 8-)

11:00 vertrektijd
 
Laatst bewerkt:
Ouwe lul meldt zich na jaren van afwezigheid! :W

Momenteel meer op de trapfiets naar het werk (lekker dichtbij) dan op de motor. Maar wordt wel weer tijd om de motor wat vaker uit te laten, als de tijd en verplichtingen het toelaten natuurlijk -O-

Ondertussen wel verhuisd naar Rijswijk, maar dat moet de pret niet drukken.
full
 
Je krijgt een dag extra sleuteltijd, verzet de rit graag een dagje naar zondag.
Vandaag haal ik t laatste o-ringetje op. Er waren er 3 geleverd ipv 4. Dan is t vandaag nog alles opbouwen. Dan nog nieuwe koelvloeistof en benzine er in, dat gaat me zaterdag pas lukken. Dus ik kan je zaterdag pas vertellen of t lukt. Carburateurs moet ik namelijk ook nog synchroniseren en daarvoor moet ik bij iemand langs.
 
Ik durf t aan *O*
Ik zou m eigenlijk eens op de testbank moeten zetten om te kijken hoe mooi ie echt loopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan