Motor Studenten Utrecht #18 Laat die horrorwinter maar komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Happy easter!!!

Zo, ben ik daar tenminste niet te laat voor.

:W wie zet de knop naar de lente ff om....?
 
Leute, ik ben begonnen met mij aanbieden als paardenfotograaf ;(, beetje de kosten vand e hobby proberen te dekken:

http://www.wix.com/michieldemolenaar/home


Maar ik wil me ook wat meer richten op mensen (heb ook een bruiloftopdracht bijv). Maar om wat te oefenen ben ik op zoek naar (gratis) modellen. Dus... Weet je iemand die er èn een beetje ok uit ziet (moeilijk hier bij MSU :p) èn op de foto wil...... Hoe meer hoe beter :)

Site ziet er goed uit!!
Vind vooral die laatste 2 foto's van het mapje 'people' erg tof!!! :o

Tis dat Utrecht zo'n pokkend rijde is, anders kende ik hier wel een aantal mensen die dat (misschien) wel zouden willen :P
 
Site ziet er goed uit!!
Vind vooral die laatste 2 foto's van het mapje 'people' erg tof!!! :o

Tis dat Utrecht zo'n pokkend rijde is, anders kende ik hier wel een aantal mensen die dat (misschien) wel zouden willen :P


Dank je :). Ik heb echt nog geen handvol keren echt geprobeerd mensen leuk op de plaat te zetten, maar ik zie er al wel vooruitgang in. Die laatste twee foto's zijn van de laatste twee keer dat ik het geprobeerd heb :)


Maar misschien valt er halverwege wat af te spreken :9?
 
Dank je :). Ik heb echt nog geen handvol keren echt geprobeerd mensen leuk op de plaat te zetten, maar ik zie er al wel vooruitgang in. Die laatste twee foto's zijn van de laatste twee keer dat ik het geprobeerd heb :)


Maar misschien valt er halverwege wat af te spreken :9?

Kan proberen wat te vragen, maar denk niet dat ze dat willen :P
(sommige krijgen al betaald modellenwerk, zijn vaak wel bereid om iets gratis te doen, maar niet om te reizen :P )
 
1 goedeavond!

Zie nu pas de topic voor utrecht (beetje laat)... Leuk!

Zijn er nog mensen uit de horeca centrum utrecht?!?

Wanneer is de volgende rit... vd week word het nog even mooi weer...
 
:) Ferry Steenbrink werkzaam in de horeca srad rijder sinds anderhalf jaar.... 23 jaartjes jong mooi weer rijder :P

Opleiding hoort erbij denk ik......... hoge hotelschool

Ik zeg vrijdag middag mooi weer!
 
:) Ferry Steenbrink werkzaam in de horeca srad rijder sinds anderhalf jaar.... 23 jaartjes jong mooi weer rijder :P

Opleiding hoort erbij denk ik......... hoge hotelschool

Ik zeg vrijdag middag mooi weer!


Welkom!!!



















wanneer koop je een echte motor?
 
Er is een strijd tussen de Supersports en Supermoto's hier! Naja strijd.... we hebben al gewonnen alleen her en der nog wat lamlullen..
 
Er is een strijd tussen de Supersports en Supermoto's hier! Naja strijd.... we hebben al gewonnen alleen her en der nog wat lamlullen..


En ondertussen weet iedereen dat mensen met stijl klassiekers rijden.


Even de informatie compleet maken ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan