Motor Studenten Utrecht Deel 23 - Fashionably late

DAT ASS!

simon_h_hypermotard3.jpg
 
Ik heb gister nog lekker gereden :Y



In 1 week op de BMW, de Enfield, de SR500 en dus de CB. Kiezen valt bets moeilijk soms _O-
 
Vanmiddag stap ik denk ik ff op! Uurtje of 16:15. You're welcome to join :). Ff heen en weer naar schoonhoven oid! Afspreken bij afslag 10 op de a2? (Vianen, begin v/d lekdijk).Gaatie? :P

Ben nog aan het werk. Pas rond een uurtje of 5 @ home denk ik. :N
 
Laatst bewerkt:
Ik moet mij dan helaas afmelden voor zondag. Sorry... Vind het echt heel jammer, maar ik ga het niet redden. Ik moet zondag nog te veel doen en heb s avonds nog andere afspraak. Ik hoop dat er snel weer een ritje komt, waar ik wel mee kan! Veel plezier in ieder geval!
 
Naar God knows where gereden met electroman. Tempo voor mij wat laag maar wel ff prima op de motor gezeten.. Nu lekker in t julianapark met 3 vrouwen :p.
Bis zondag.
 
Naar God knows where gereden met electroman. Tempo voor mij wat laag maar wel ff prima op de motor gezeten.. Nu lekker in t julianapark met 3 vrouwen :p.
Bis zondag.

Ghehehe was wel ff lachen idd. Nog een andere MFer gespot. Kleine aanvulling:

A. ER-6 vs R1 (niet eerlijk :P )
B. Ik heb 2 weken m'n rijbewijs :P

:)
 
Ik moet mij dan helaas afmelden voor zondag. Sorry... Vind het echt heel jammer, maar ik ga het niet redden. Ik moet zondag nog te veel doen en heb s avonds nog andere afspraak. Ik hoop dat er snel weer een ritje komt, waar ik wel mee kan! Veel plezier in ieder geval!

-O- volgende keer beter

Zeg, al dat gepraat over vrouwen.... neem er eens een paar mee :P

Meanwhile, in canada Flabber | Putting the Pro in Procrastination

Aai :X

Naar God knows where gereden met electroman. Tempo voor mij wat laag maar wel ff prima op de motor gezeten.. Nu lekker in t julianapark met 3 vrouwen :p.
Bis zondag.

Ghehehe was wel ff lachen idd. Nog een andere MFer gespot. Kleine aanvulling:

A. ER-6 vs R1 (niet eerlijk :P )
B. Ik heb 2 weken m'n rijbewijs :P

:)

Rede A is géén geldige reden tenzij sprintje op de autobahn
 
Lol, als je gaat Youtuben op Enfield kom je echt de vreemdste filmpjes tegen.

Zou deze meneer weten dat de lage druk oliepomp (en de pick up) helemaal rechts in het blok zit?

 
Terug
Bovenaan Onderaan