Motor Studenten Utrecht Deel 23 - Fashionably late

Kan 'ie ook niet al te vaak doen dan.... maarrrr.... het is wel aan de andere kant v/d wereld dus de zwaartekracht is de andere kant op, dus loopt de olie naar boven!
@Electrifying welke headset was 't? Midland? Zag eruit als interphone, maar heb niet zo goed gekeken -O-
 
Laatst bewerkt:
Kan 'ie ook niet al te vaak doen dan.... maarrrr.... het is wel aan de andere kant v/d wereld dus de zwaartekracht is de andere kant op, dus loopt de olie naar boven!
@Electrifying welke headset was 't? Midland? Zag eruit als interphone, maar heb niet zo goed gekeken -O-

Het is zo'n beetje op de evenaar, dus ik denk eerder dat de olie midden in het blok blijft hangen ;)




Ze zijn trouwens best leuk te tunen.

Ik heb nog een onderblokje liggen. Hmmmmm.



Dit lijkt me ook über:

 
Laatst bewerkt:
Voor alle nieuwe MSU mannenm een foto zonder helm:

Brooklyn-Decker-7.jpg
 
Wist ik niet, ging best goed dan *D.
Ff die headset opzoeken want die was nice.

Haha, thanks! Voel ik me tenminste niet gekleineerd! :9 :+

Set is de Midland BT NEXT. Goedkoopste single versie die wij hebben gezien was 172,95. De duo set 284,95. Portoshop of Portofoondiscounter had ook nog de Bluetooth 2.0 duo versie liggen voor 260 (ik heb zelf de 3.0 versie). Weet alleen niet of die 2.0 er nog is want ze hadden er nog maar 1 set van geloof ik.

@Motobunny: pica doet het niet. -O-
 
Laatst bewerkt:
Voor alle nieuwe MSU mannenm een foto zonder helm:
'hierzoueenplaatjemoetenstaan'
Hotlinken mag niet, daarom geen plaatje zichtbaar :)

@ electrifying: hoef je je sowieso niet te voelen natuurlijk ;)
Intercom ga ik eens overleggen hiero.
@MIOB: Het ging ook maar om de slechte grap, niet om of het accuraat was ;(
 
Laatst bewerkt:
Helaas door wat privé omstandigheden kan ik morgen niet mee met de motor rit. Bij deze meld ik me af. Baal er echt van, had me echt leuk geleken. Ieder geval veel plezier morgen!
 
Overigens, is het alweer spamtime? Daniel..? Mlou...? Ik heb verdorie tot dinsdag geen whatsapp :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan