Motor Studenten Utrecht Deel 23 - Fashionably late

Er rijdt trouwens nog iemand anders mee! (ben nou toch bezig met spammen) :P

MSU Superopkomstritvandeeeuw 2013

Wanneer: Zondag 25 Augustus
Hoelaat: 13.00u*

Verzamelen bij McDonalds Laagraven

Wie komen er allemaal:

- Rik
- Noud
- Richard
- Malou
- Yuri
- Pogostok
- Roderik
- Elektricien
- Ward
- Carlijn
- Lukas
- Cathelijne
- Rasha
- Jefner
- Bjorn (ovb)
- Michiel 1.0?
- Sander?
- Vinnie?
- Borat


*Tijd kan tot 4/5 uur afwijken i.v.m. MSU regulaties

Wordt al een aardig groepje zo *O*

En de weersvoorspelling valt ook niet tegen:**
[afbeelding]

** Al is dit wel de voorspelling voor het altijd zonnige Schoonhoven :+

article-2018294-0D256F1900000578-883_468x286.jpg


Die kan ook rijden! :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
En weer thuis :). Was n leuk ritje jongens en meisjes van MSU. Volgende keer misschien namen leren kennen, want er zijn er misschien 3 blijven hangen.
 
MSU Dames & Heren, bedankt voor deze (voor mij eerste) rit. Ik heb enorm genoten en gelachen! Wanneer staat er weer iets op het programma? :)

De flitsofficier langs de kant van de weg was echt priceless! Hoe beteuterd die kerel met z'n lasergun aan de kant van de weg zat te kijken toen wij netjes met 60 langs kwamen rijden! _O-
 
Ja die blik van hem was priceless _O-

Was weer een mooi dagje:

[afbeelding]

Filtertje, instagram alles.. Toemaar hoor.

Was weer een prima ritje. Jammer van t aanduwen alleen.. ;(

Bij terugkomst in Amsterdam kwam er een jonge knul naar onze box lopen om te vragen of hij zn motor een nachtje mocht bij ons stallen omdat ie een lekke band had. Oldskool BMW apparaat, denk dat jij em wel leuk had gevonden Michiel! Zal er vanavond een foto'tje van maken.. Hij staat naast t bushokje.





:X Nee hij staat lekker warm bij ons binnen. Vervolgens stapte die kerel in de Ferrari F12 Berlinetta van zn maatje en reed weer door. :/
 
Laatst bewerkt:
Filtertje, instagram alles.. Toemaar hoor.

Was weer een prima ritje. Jammer van t aanduwen alleen.. ;(

Bij terugkomst in Amsterdam kwam er een jonge knul naar onze box lopen om te vragen of hij zn motor een nachtje mocht bij ons stallen omdat ie een lekke band had. Oldskool BMW apparaat, denk dat jij em wel leuk had gevonden Michiel! Zal er vanavond een foto'tje van maken.. Hij staat naast t bushokje.





:X Nee hij staat lekker warm bij ons binnen. Vervolgens stapte die kerel in de Ferrari F12 Berlinetta van zn maatje en reed weer door. :/


_O-


Maar mooi verhaal. Benieuwd naar de foto's.


Ik heb gisteren dit gedaan:


Ook erg leuk.

Was wel 1 gast die compleet de controle over zijn speedboot verloor, ding knalde volgas van links naar rechts tegen alles (ook ons) aan. Niet te geloven dat dat 'goed' ging. Een ander bootje, zo'n klein polyester ding met 2 pk motortje ofzo, ging met de boorden 10cm boven de waterlijn en 4 mensen er in het IJ op. Eigenlijk hadden we daar even filmend achteraan moeten gaan ;)
 
Was gezellig gisteren :Y

Ook grappig om te zien dat Pogostick zijn carriëre als kamikazepiloot erg serieus neemt :+
 
Ik wilde gisteren nog tanken op weg naar huis, een paar BPs afgereden waar ik niet kon pinnen. In Harmelen kan dat wel, reed ik naar Harmelen, kwam er echt 5 of 10 meter ofzo voor me uit het niets een haas het gras uitgerend. Het was veel te dichtbij en het beestje was veel te snel om er uberhaupt op te reageren. Hij rende vol tegen mijn kuip aan. Ik was even van het padje af daarna. Wezen tanken bij een tankstation waar een pin storing was (voor jan ... daar dus heen gereden en niet getankt) en op de terugweg nog even wezen kijken of er stiekem gelukkig toch niets lag, maar dat was niet zo. RIP haas. ;(

Op diezelfde weg terug was er ook nog een uil die hetzelfde kunstje probeerde, vloog heel laat heel laag over/weg. Kon daar gelukkig in een reflex nog voor afremmen anders zat die ook tegen m'n kuipruit. '(

Wilde vanochtend met de motor naar m'n werk, kwam ik er achter dat ik ook nog aardig wat kuipschade heb aan de onderkant (een aantal scheuren). Wel voor verzekerd gelukkig dus even kijken wat de verzekering ermee kan misschien. :/
 
Ik wilde gisteren nog tanken op weg naar huis, een paar BPs afgereden waar ik niet kon pinnen. In Harmelen kan dat wel, reed ik naar Harmelen, kwam er echt 5 of 10 meter ofzo voor me uit het niets een haas het gras uitgerend. Het was veel te dichtbij en het beestje was veel te snel om er uberhaupt op te reageren. Hij rende vol tegen mijn kuip aan. Ik was even van het padje af daarna. Wezen tanken bij een tankstation waar een pin storing was (voor jan ... daar dus heen gereden en niet getankt) en op de terugweg nog even wezen kijken of er stiekem gelukkig toch niets lag, maar dat was niet zo. RIP haas. ;(

Op diezelfde weg terug was er ook nog een uil die hetzelfde kunstje probeerde, vloog heel laat heel laag over/weg. Kon daar gelukkig in een reflex nog voor afremmen anders zat die ook tegen m'n kuipruit. '(

Wilde vanochtend met de motor naar m'n werk, kwam ik er achter dat ik ook nog aardig wat kuipschade heb aan de onderkant (een aantal scheuren). Wel voor verzekerd gelukkig dus even kijken wat de verzekering ermee kan misschien. :/

Kan je het niet verhalen op die haas? Heb je rechtsbijstand? :+





Vraag vooral bij je verzekering wat er gebeurd met je noclaim. Als je 4 schade jaren terugvalt en de aankomende 4 jaar gemiddeld 10eu per maand meer premie mag gaan betalen, kan je beter wachten tot je goed op je bek gaat..
 
Kan je het niet verhalen op die haas? Heb je rechtsbijstand? :+





Vraag vooral bij je verzekering wat er gebeurd met je noclaim. Als je 4 schade jaren terugvalt en de aankomende 4 jaar gemiddeld 10eu per maand meer premie mag gaan betalen, kan je beter wachten tot je goed op je bek gaat..

Haha, op die haas valt niks meer te verhalen, die heeft een hogere prijs betaald. '(

Ik was vanmorgen al aan het bellen met de verzekering, maar het is druk. Mijn eerste vraag was uiteraard wat er gaat gebeuren met mijn no-claim/schadevrije jaren. Als die een (flinke) deuk krijgen, dan schroef ik dat onderste gedeelte er lekker af en mag m'n neefje aan het werk (die is heel goed in schades herstellen, spuiten etc.). :)
 
Vanaf mijn camera is het niet heel goed te zien helaas. Wel dat je er voorbij schiet, maar niet dat de achterkant aan het salsadansen was..
 
Haha, op die haas valt niks meer te verhalen, die heeft een hogere prijs betaald. '(

Ik was vanmorgen al aan het bellen met de verzekering, maar het is druk. Mijn eerste vraag was uiteraard wat er gaat gebeuren met mijn no-claim/schadevrije jaren. Als die een (flinke) deuk krijgen, dan schroef ik dat onderste gedeelte er lekker af en mag m'n neefje aan het werk (die is heel goed in schades herstellen, spuiten etc.). :)

Denk dat de deuk in je noclaim groter is dan de deuk in je kuipje. Ik weet niet wat voor een polis je hebt, maar ik duikelijkde best ver terug na mijn Allrisk claim als ik geen noclaim beschermer had afgesloten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan