Motor Studenten Utrecht Deel 23 - Fashionably late

Sorry, moet even goed nieuws melden! *O*

Contact opgenomen met de verzekering in verband met mijn haastige schade. Ik ben verzekerd voor schade door overstekende dieren en zodoende zitten er helemaal geen gevolgen aan het laten repareren van de schade! *O*

Ga dus niet meer premie betalen, val niet terug in schadevrije jaren/no-claim! :)

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat het gevolgen zou hebben, maar blijkbaar dus niet.

Kan bij deze dus van harte mijn verzekering aanbevelen aan anderen (Achmea). Ik betaal geen drol aan kosten (16,36 per maand) voor: Beperkt casco, diefstalverzekering, verzekering voor natuurschade en schade door brand, kortsluiting enz. Verder zijn standaard alle accessoires in op of aan je motor onbeperkt meeverzekerd en is je bagage tot 250 euro meeverzekerd. Verder is je kleding en helm tot 1000 euro meeverzekerd eveneens als die van je duo. :)

Oja en 0 euro eigen risico kost mij 23 cent per maand extra. :+

Ik moest wel aantonen dat de schade door een dier was ontstaan (geen probleem omdat de plukken haar nog uit de scheur steken en ik die niet allemaal verwijderd heb nog. Heb tevens ook nog foto's ervan gemaakt). Verder kan ik als de schade niet meer bedraagt dan 500 euro de nota en de foto's opsturen en indien de schade meer bedraagt moet er wel een expertise uitgevoerd worden (die uiteraard ook vergoed wordt).

Zo, moest even mijn goede ervaring met de verzekering delen :) :Y O-)
 
Laatst bewerkt:
Sorry, moet even goed nieuws melden! *O*

Contact opgenomen met de verzekering in verband met mijn haastige schade. Ik ben verzekerd voor schade door overstekende dieren en zodoende zitten er helemaal geen gevolgen aan het laten repareren van de schade! *O*

Ga dus niet meer premie betalen, val niet terug in schadevrije jaren/no-claim! :)

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat het gevolgen zou hebben, maar blijkbaar dus niet.

Kan bij deze dus van harte mijn verzekering aanbevelen aan anderen (Achmea). Ik betaal geen drol aan kosten (16,36 per maand) voor: Beperkt casco, diefstalverzekering, verzekering voor natuurschade en schade door brand, kortsluiting enz. Verder zijn standaard alle accessoires in op of aan je motor onbeperkt meeverzekerd en is je bagage tot 250 euro meeverzekerd. Verder is je kleding en helm tot 1000 euro meeverzekerd eveneens als die van je duo. :)

Oja en 0 euro eigen risico kost mij 23 cent per maand extra. :+

Ik moest wel aantonen dat de schade door een dier was ontstaan (geen probleem omdat de plukken haar nog uit de scheur steken en ik die niet allemaal verwijderd heb nog. Heb tevens ook nog foto's ervan gemaakt). Verder kan ik als de schade niet meer bedraagt dan 500 euro de nota en de foto's opsturen en indien de schade meer bedraagt moet er wel een expertise uitgevoerd worden (die uiteraard ook vergoed wordt).

Zo, moest even mijn goede ervaring met de verzekering delen :) :Y O-)

Nice!
 
Sweet! Je rolt steeds wat harder door! Ik vind de "verbeterde versie" van je helm mount alleen wat minder. Eerst was ie niet zo zenuwachtig, dat vond ik juist wel relaxed..


Dat zenuwachtige komt door het off road rijden, had de oude versie ook. Deze is (veel) steviger, niet zwaarder en filmt wat meer waar ik heen ga ipv de grond :)
 
Lol

pic_006_clean_790.jpg
 
Misschien toch eens naar een naked kijken, in plaats van SS.. Dan wel een hooligan apparaat.

Eisen
- Koppel
- (mes)scherp sturen (goede en afstelbare veerpartij)
- lichtgewicht
- gooood looking
- > 2005
- < €6.500,-

Wat moet het dan worden? Speed triple (maar buiten het budget), hyper motard? (Eveneens buiten budget)
 
Misschien toch eens naar een naked kijken, in plaats van SS.. Dan wel een hooligan apparaat.

Eisen
- Koppel
- (mes)scherp sturen (goede en afstelbare veerpartij)
- lichtgewicht
- gooood looking
- > 2005
- < €6.500,-

Wat moet het dan worden? Speed triple (maar buiten het budget), hyper motard? (Eveneens buiten budget)

Een leuke twin het overwegen waard? Eventueel problemen met een lager aantal pk's? Als je dit in overweging neemt wordt de keuze al wat ruimer. :)
 

Die had ik ook ingedachten, en zijn al redelijk binnen het budget! Maar zon Triumph 1050 met dubbele koplamp heb je ook al vanaf 6400.. Toch maar eens goed door zoeken.
triumph-speed-triple-1050-07.jpg


@Sander 2.0: zon Hypermotard is ook pretty 2 cilinder achtig toch? Vind die alleen nog wat te prijzig.. Wat heb je in petto?
 
Nakeds zijn wel erg lastig vind ik.. zo'n Speed triple rijdt echt geniaal, maar ze zijn best aan de prijs..

En het zijn zeker hooligan apparaten })
 
K1300R lijkt me ook wel gaaf (maar nogal buiten budget).

De 1200R is wel binnen budget:

2007-BMW-K1200Re.jpg
 
Nakeds zijn wel erg lastig vind ik.. zo'n Speed triple rijdt echt geniaal, maar ze zijn best aan de prijs..

En het zijn zeker hooligan apparaten })

Wat vind je er moeilijk aan? En 6,5k is niet heel prijzig toch!


K1300R lijkt me ook wel gaaf (maar nogal buiten budget).

De 1200R is wel binnen budget:

[afbeelding]

Das een opoe ding man, maar ik begrijp dat jij dat mooi vindt.






:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan