motor tattoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kokkie

MF veteraan
8 mei 2002
2.079
1
zijn er nog meer motorrijders die net zo gek zijn op motorrijder als mij, en die er over denken om een motortattoe te laten zetten of er al een hebben.
zelf ben ik van plan om het te gaan doen, en ben op zoek naar mensen die daar ervaring mee hebben.
en misschien een goed adres.
 
Laatst bewerkt:
Ja leuk dan word het vanzelf een fat boy als hij
ouder word :)
Dat is dus hetzelfde principe als een meid van 18 met een tatoe op haar kont van een dolfijn en tegen de tijd dat ze 80 is met een walvis op haar reet rondstruint :P
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een tattoo op m'n rug laten zetten zo'n tig jaar geleden. Enne een hint, gebruik geen merknaam od. Misschien dat je over 10 jaar wel weer eens een ander merk wilt :)
people013.jpg
 
Heb ook een tattoo op m'n rug laten zetten zo'n tig jaar geleden. Enne een hint, gebruik geen merknaam od. Misschien dat je over 10 jaar wel weer eens een ander merk wilt :)
people013.jpg

HE het is hier geen http://www.ranzig-forum.nl (www.ranzig-forum.nl) hoor!!!
 
Ik zat er over te denken, maar na het zien van die foto :r Laat maar!!!
Denk dat ik mijn helm wel eens laat airbrushen doet minder pijn.
 
Niet vergeten bij een tattoe om het bonnetje te vragen, anders kan je hem niet meer ruilen :+

Enne... geen merknaam gebruiken? Beetje laat om dat te beseffen... Wel flink zwart, konden ze dat niet letter voor letter doen?
 
Niet vergeten bij een tattoe om het bonnetje te vragen, anders kan je hem niet meer ruilen :+

Enne... geen merknaam gebruiken? Beetje laat om dat te beseffen... Wel flink zwart, konden ze dat niet letter voor letter doen?

Ik zei nog zo tegen die kerel: "Pijn is fijn" meteen zet hij een botte naald in m'n rug :z
Hij was zo fijn bezig, heeft ze maar meteen allemaal gezet.
 
Hè Gerben, ben jij dat echt? Ik heb die foto jaren geleden in een blad zien staan, geen idee meer welk.
Ik wilde ook al zeggen dat je geen merknaam ( of type motor ) moet laten zetten, je weet nooit of je overstapt op een ander merk en dan loop je nog de rest van je leven met "het verkeerde merk" op je lijf.
 
Als hij nou een Yahama neemt kan die een aantal letters opnieuw gebruiken en de rest wegstrepen... :P :P
 
Hoi Max,

Je denkt toch echt niet dat ik zo'n sukkel ben om een naam op m'n lichaam te zetten. Yips, je hebt nog gelijk ook, foto komt uit "In the Wind".
Nog uit de tijd dat er nog leuke motorbladen verkocht werden in Nederland :} Heb nog steeds geen mooie foto van mijn tattoo... of ligt het niet aan de foto maar aan m'n tattoo???
 
Hoi Max,

Je denkt toch echt niet dat ik zo'n sukkel ben om een naam op m'n lichaam te zetten. Yips, je hebt nog gelijk ook, foto komt uit "In the Wind".
Nog uit de tijd dat er nog leuke motorbladen verkocht werden in Nederland :} Heb nog steeds geen mooie foto van mijn tattoo... of ligt het niet aan de foto maar aan m'n tattoo???
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ervan schrok toen ik het las ;)
Ja, was een foto uit "In the Wind "idd, wel goed gezet overigens, goed zwart en allemaal gelijke grootte letters.
 
Max, kan ik een BMW logo boven op mijn hoofd laten zetten? Lijk ik meteen een stuk minder kaal... :P :P :P
 
[jaag-em-op-de-kast-modus]Tuurlijk kan dat, maar dat ziet er toch niet uit :? Ik laat toch ook geen scheldwoord op mijn kop zetten }) [/jaag-em-op-de-kast-modus]
 
Was als geintje bedoeld (op je pik getrapt :? ) en ik hou gewoon niet van BMW'w (auto's en/of motoren)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan