motor tattoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou ik maar doen.
Dadelijk heeft ie je vast gepierced en vol getatoed :P

Gelukkig zet ie geen tatoos, dus dat scheelt weer een beetje pijn. Dan maar een staaf door je eikel :P
Of max' vrouw moet toevallig meehelpen }) dan krijg je nog tattoo's ook overal :)
 
Dat is dus hetzelfde principe als een meid van 18 met een tatoe op haar kont van een dolfijn en tegen de tijd dat ze 80 is met een walvis op haar reet rondstruint :P
Ik zit al 12 weken te wachten op een uitlaat zonder merkjes, moet er niet aan denken, een vriendin met een merkje op haar kont. :+
 
Ik zit al 12 weken te wachten op een uitlaat zonder merkjes, moet er niet aan denken, een vriendin met een merkje op haar kont. :+

..aldus de Honda liefhebber. Volgens mij als er 'HONDA' op haar reet staat vind je het best goed.

Wees blij dat er geen "Ride the winds of change" op staat, anders ga je je nog bedenken ;)
 
Ben nl. bang als ik een tatoo zal nemen dat ik hier later spijt van krijg.

Daarom doe ik het maar niet.
 
Gelukkig zet ie geen tatoos, dus dat scheelt weer een beetje pijn. Dan maar een staaf door je eikel :P
Of max' vrouw moet toevallig meehelpen }) dan krijg je nog tattoo's ook overal :)


Jaja, en dan worden jullie straks het slachtoffer van een geweldadige bezopen junk. En dan weer klagen heh.... :+
 
Toch maar gaan tattoo of piercing:
http://nu.nl/document?n=57915 (nu.nl/document?n=57915)
Ja, wat een onzin artikel hè. Het gaat om labiele lui die zich af willen zetten tegen het autoritaire gedrag van hun ( militaire ) ouders. Ik wed dat ze ook harder rijden en vaker door rood gaan dan de gemiddelde automobilist, vaker en harder vloeken dan de gemiddelde burger etc, maar ja..........dat is minder interessant om over te schrijven natuurlijk.
 
Ja, wat een onzin artikel hè. Het gaat om labiele lui die zich af willen zetten tegen het autoritaire gedrag van hun ( militaire ) ouders. Ik wed dat ze ook harder rijden en vaker door rood gaan dan de gemiddelde automobilist, vaker en harder vloeken dan de gemiddelde burger etc, maar ja..........dat is minder interessant om over te schrijven natuurlijk.

Het zijn dus asociale lui? Straks krijg je nog de opmerking dat mensen met piercing of tattoo asociaal zijn ;) Naja veel mensen denken er wel zo over... bekakte mensen dan die zich heel veel/hoog voelen ;) van die zakenmannetjes vaak.
 
Tenminste wel iemand die search gebruikt. ;)

Ik zou als ik jou was een afbeelding/foto die je mooi vind aan laten passen. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan