motor te water

Ik heb trouwens zelf ook vaak momenten gehad
waarvan het zweet op je rug staat. :?
Lig je savonds in bed toch nog wel even te piekeren hoor |(

Pcs, zo ben ik op 15 maart na de demorun ook bijna paling gaan vissen met me fiets in Schuddebeurs. Moe, honger, dag ervoor ook veel gereden met duo en doelpuntfixatie. We blijven mensen.

Kan de fiets nog makkelijk gemaakt worden?
 
Kan de fiets nog makkelijk gemaakt worden?
[/quote]
Voor zover we konden zien was de shcade alleen aan de linkerkant.
Flinke schuifschade,kuipdeel,knipperlchten,duo-afdekkap,
voetsteun/scakelpedaal.
Maar de motor heeft wel een half uur onder water gelegen dus
daar is tie nog niet klaar mee.
ik ben bang voor een hoop technische storingen in de toekomst. :?
 
Op zondag 30 maart 2003 10:34 schreef mwoeaaaahhh!!!!! het volgende:
ik ben bang voor een hoop technische storingen in de toekomst. :?
[/quote]
Misschien heeft MarkTT nog tips, zijn ZXR heeft ook in het water gelegen... volgens mij is het gewoon goed drogen en dan niks aan de zeis... :?
 
Hé maat, jij was ook ooit eens een beginner. En beginners maken nu eenmaal beginnersfouten. Die heb jij ook gemaakt alleen liep het waarschijnlijk beter af.
Ben jij nu wel een motor waard? Zo ja, waarom.

Ik ben nog steeds een beginner en leer nog elke dag van mijn fouten.

Omdat ik motorrijder ben en geen pedaalemmer coureur, die op een motor gaat zitten te slapen.
 
Ik denk ik pak ff een mooie route binnendoor(Loosdrechtse plassen)
Mooie bochten en zo,we hadden de gang er goed in.

ik kan maar 1 dingen zeggen sukkel , je gaat toch eerst kijken hoe de motor reageerd en niet meteen een weg pakken met een flinke gang er in dat ie dan onderuit gaat is dan gewoon eigenschuld.
 
ik kan maar 1 dingen zeggen sukkel , je gaat toch eerst kijken hoe de motor reageerd en niet meteen een weg pakken met een flinke gang er in dat ie dan onderuit gaat is dan gewoon eigenschuld.
Toen het gebeurde reden we iets van 50km peruur,
maargoed het blijft inderdaad stom.
 
Wat een verhaal zég. Wat leren we hieruit guys, doe het kalm aan ook voor motorrijders die net weer na de winterstop hun tweewieler pakken (daar ben ik zelf ook één van hoor :)

V-twin greetz.
 
Wat een verhaal zég. Wat leren we hieruit guys, doe het kalm aan ook voor motorrijders die net weer na de winterstop hun tweewieler pakken (daar ben ik zelf ook één van hoor :)

V-twin greetz.


dat niet alleen maar ook al heb je een nieuwe motor of gebruikte gekocht je moet niet meteen je grens op zoeken je gaat gewoon een keer op je bek er mee.

en de maat van detopicstarter heeft dan ook nog de pech gehad binnen een paar uur.
en de ander doet er 2 weken over.
 
dat is echt goed balen '(

als je motor te water heeft gelegen moet je hem gelijk uit elkaar trekken en alles droogmaken anders kan je het denk ik wel schudden met je blok.
 
Jammer,de motor is total-loss verklaard.

Maar op zoek naar een andere,iemand nog interesse in een
motor met waterschade???
 
Das knap lullig '(

Ik had een paar maanden geleden ook een ongeluk, toen ik mijn brommer net had gekocht. Stond nog maar 70 kilometer op de teller of ik vloog al uit de bocht :z

Ik was echt boos op mezelf, ik wou die bocht per se met 60 nemen omdat mijn broertje ver vooruit lag (fietspad overigens) en ik wou wat dichterbij komen. Maarja, ik merk dus dat ik de bocht niet meer haal, begin al te remmen en schamp met de linkerkant van me stuur een houten bruggetje. Ook mijn linkerelleboog aan de brugleuning geschaafd en toen mijn brommer bijna op de grond lag was ik er snel vanaf gesprongen. (reflex overgehouden van het fietsen)

Resultaat, kapotte voorlamp, brand/schaaf wond op mijn linkerelleboog. Diepe wond op mijn handpalm en op m'n knie (daar waarop ik viel). Verder nog wat krasjes die niet echt noemenswaardig zijn. (nu zijn het gewoon "gebruiks" krasjes, maar de eerste dag was ik toch wel ff pissig :X )

Maar zo te zien kan het ook nog erger, en achteraf was dat van mij eigenlijk helemaal niet zo erg. Alleen maar heel erg dom :(
 
Volgens mij heb ik jullie de motor zien ophalen, in Soesterberg misschien?? Een zwart/rood Kawa ZX750R?? Was wel een mooie fiets. Wat jammer voor jullie/hem. '(

De motor heeft helemaal onder water gezeten dus daarom total-loss verklard. Hoop dat ie all risk verzekerd was!!

Maar als je een goede vriend voor hem is mag hij natuurlijk achterop bij jou tot dat hij een nieuwe motor heeft ;)
 
Een vriend van mij heeft zijn Fireblade een keer koppie onder laten gaan. Alles uit elkaar gehaald en goed schoon gemaakt en nu rijdt ie er weer vrolijk op rond.
 
Jeeee ... ik ben niet bijgelovig ... maar aangezien ik
morgen ook mijn nieuwe motor ga ophalen, zal ik dit in
gedachten houden en toch wat voorzichtiger rijden ...

Spijt me heel erg voor je vriend zijn motor, gelukkig
heeft ie zelf niets ! Ik hoop voor 'm dat er een goede
oplossing komt voor de motor ... ?
 
De motor heeft helemaal onder water gezeten dus daarom total-loss verklard. Hoop dat ie all risk verzekerd was!!
Op zaterdag 29 maart 2003 19:03 schreef De Sprinkhaan het volgende:
Nee hij was wel 10jaar oud maar wel in mooie staat,
toch een fiets om blij mee te zijn.

Lijkt me niet all-risk vezekerd, een motor van 10 jaar oud.
 
Hoi, ik heb het verhaal ook gehoord maar via een bekende van die jongen, nl Donny, misschien ken je hem ook wel? Want er moest toch ook eerst nog een nieuwe accu in ofzo? Wel balen zeg..

groetjes,

Wouter
 
Terug
Bovenaan Onderaan