motor testament

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.325
5.681
Geen macabere grap en zeer serieus. Dit soort dingen worden te weinig besproken en zijn altijd een groot vraagteken op het moment dat iemand het wil weten.



Indien ik kom te overlijden zou ik graag een stoet motorrijders voor de pedaalemmer limo's hebben. De rit naar mijn laatste rustplaats moet sneller als de max. geldende snelheid. In ieder geval niet tergend langzaam!
Na afloop graag alle motorrijders vertrekken met minimaal een burnout en een wheelie. Verder zo min mogelijk poppenkast.

Ro
 
Ik zou bijna zeggen dat ik niet kan wachten :+ maar is beter dat ik ff wacht
 
Geen macabere grap en zeer serieus. Dit soort dingen worden te weinig besproken en zijn altijd een groot vraagteken op het moment dat iemand het wil weten.



Indien ik kom te overlijden zou ik graag een stoet motorrijders voor de pedaalemmer limo's hebben. De rit naar mijn laatste rustplaats moet sneller als de max. geldende snelheid. In ieder geval niet tergend langzaam!
Na afloop graag alle motorrijders vertrekken met minimaal een burnout en een wheelie. Verder zo min mogelijk poppenkast.

Ro
:^ Exact mijn gedachte! En ik wil graag ook een burnout op mijn graf indien mogelijk.
 
:^ Exact mijn gedachte! En ik wil graag ook een burnout op mijn graf indien mogelijk.

Dat ken nie, dan ligt er nog geen asfalt :P

Stop mij maar in een jutezak in mijn zijspan en rij em dan van de berg af. Oh nee, kan ook niet, we hebben hier geen bergen. Dus een begrafenis in het buitenland dan maar. Zweedse berg, Noors fjord... 8-) .
 
Het enige wat me eigenlijk echt kan schelen is dat iedereen hardstikke zat van het kerkhof komt , "Laatste ronde van de Bral®" en ik betaal em lekker niet.

En het moet feest zijn, dat is mijn leven ook dus als ik ga moet dat ook zo zijn.

En ik hoop dat die hufter in dat koekblik (door wiens schuld ik daar koud lig te worden).......ach nee.........
 
Het belangrijkste is dat je het besproken hebt met je partner zodat die weet wat je wil.
En duidelijk aangeven waar men het mf op het internet kan vinden zodat je van je begrafenis meteen een megameetig kan maken :+

Mijn schoonbroer is met zijn motorpak en helm de kist in gegaan en zijn motorvrienden droegen de kist (allen in motorpak) en niet die suffe oudjes die dat normaal doen. Was echt een mooie begrafenis (voor zover zoiets mooi kan zijn)

Mij persoonlijk maakt het niet uit wat ze met me doen na m'n dood, ben er dan toch niet meer. Maar vind het wel belangrijk dat ik mijn leven zo veel mogelijk geniet, dat nemen ze me dan in ieder geval niet meer af :P
 
Geen macabere grap en zeer serieus. Dit soort dingen worden te weinig besproken en zijn altijd een groot vraagteken op het moment dat iemand het wil weten.



Indien ik kom te overlijden zou ik graag een stoet motorrijders voor de pedaalemmer limo's hebben. De rit naar mijn laatste rustplaats moet sneller als de max. geldende snelheid. In ieder geval niet tergend langzaam!
Na afloop graag alle motorrijders vertrekken met minimaal een burnout en een wheelie. Verder zo min mogelijk poppenkast.

Ro

Mmmm.... Een crematie, het as in een urn, de hele mik naar America, bind de pot achter een Indian, sla een paar gaten in de bodem van de pot en zo Route 66 afrijden....
Dat lijkt me wel wat.

Maar in iedergeval veel motoren bji het afscheid.
Nee, ik ben het met je eens. En inderdaad Lianneke, zorg ervoor dat je achterban op de hoogte is...
 
mij mogen ze de grond in heien een meter of 20, nix begraven of verbranden.

mocht ik tgv snelheid sneuvelen had ik het liefst een speech door Bert Woudenberg ( ex 3VO), die praat zoiets altijd goed.

Een grafzerk hoef ik niet, zet er maar zo'n gegraveerde Gatso kast op, das al triest genoeg, graf kransen alleen gemaakt van gerenomeerde banden merken,


ooh ja, aub een kabel voor snelle breed band verbinding mee trekken , ivm met de mogelijk heid , M-F mee te lezen.

en tijdens het heien, graag een concert van een heel asortiment motoren, van 1 pitters tot 6 cilinders, europeanen, americanen en jappen, liefst met de solo van een ducati. :+


( nee, dit is maar gekkigheid, maar misschien wel een reden om een cd rom klaar te leggen met wat materiaal,je weet nooitwat je overkomt)
 
Van het weekend op een begraafplaats geweest. Werd ik er op gewezen dat er een graf was met een Harley-stuur erop.
Ik op zoek. Sta ik daar voor een perfect verzorgt graf met een zee aan verse bloemen. Op de steen een stuur gemonteerd. Een zeer pakkende tekst erbij met Harley-afbeelding op de steen. Een rits kadotjes eromheen. Erg aandoenlijk. Ik kreeg ook nog te horen dat er al jaren heel veel bezoek komt.
Toen ik bij de poort kwam, liep er net een 'biker' naar binnen. Zonder twijfel op weg naar z'n oude maat.

Het is goed als nog iemand om je denkt, na je dood (biker of niet)
 
Ik wil graag dat ze de Nordschleife in Breidscheid in de eerste linkerbocht open breken en me daar begraven. Dan kan ik jullie daarna nog mooi ieder weekend in de gaten houden, en jullie verrichtingen volgen.

O ja, een grafsteen hoeft niet, anders is het voor iedereen zo lastig rijden in Breidscheid...

:+
 
Mijn schoonbroer is met zijn motorpak en helm de kist in gegaan en zijn motorvrienden droegen de kist (allen in motorpak) en niet die suffe oudjes die dat normaal doen. Was echt een mooie begrafenis (voor zover zoiets mooi kan zijn)

Tegenwoordig mag dat dus niet meer, met helm op en pak aan enz de kist in. Als ze het graf na een x aantal jaar ruimen komen de mannen dan, even onrespectvol gezegd, een half vergaan lichaam tegen, wat er waarschijnlijk niet echt lekker uit ziet. Als het goed is wordt hierop gecontroleerd of men synthetische kleding aan heeft in de kist, maar waarschijnlijk nog niet overal in Nederland. Snap overigens niet waarom ze graven ruimen, laat iedereen in vrede rusten zonder er bergen met geld uit te slaan :r

Ennuh Ex Zot ; zorg er dan wel voor dat al je vrienden/kennissen die meerijden wheelies kunnen maken, anders gaat je laatste wens niet in vervulling als niet iedereen als laatste groet een wiel de lucht in doet. :)
 
ja lijkt me ook wel kewl.
en dan een graf van asfalt met een donut van een burnout erop en nog wat megmarkering.
en in een kistje ingepakt in bruin papier met een touw eromheen en een stempel return to sender.
begrafenissen zijn veels te saai.
 
Ik kan mij nog de begravenis van Rob Slootemaker herinneren. De kist lag op een race auto! Was natuurlijk niet rustig mee te rijden, was ook nog in de tijd voor de geluids eisen!!!

Als je dan toch wordt weg gebracht dan graag in stijl.

Laat je vrouw maar een topic openen als het tijd is, ik brand wel een bandje voor jou!
 
Klinkt inderdaad macaber! Maar zal het zeker onthouden. Maar mag ik tegen die tijd al bejaard zijn, oké... :)
 
Het gehuil van een burnout met veel te veel toeren past wel mooi bij het gevoel van een begrafenis. Op je graf lijkt me overigens wel een beetje teveel gevraagd :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan