wicked83
MF'er
Nou, vorige week maandag gaan liggen in de Eifel. Sleutelbeenfractuur"tje" meegenomen en de kawa schade; kuip, versnelling, spiegel, knipperlicht en nog wat meuk. Helm tikje, pak kapot geknipt, laarsje afgeschaafd. Gelukkig all risk verzekerd (na twijfel om dit te doen bij een fiets van 98). Fiets toch nog (economisch) TL verklaard. Erg jammer maar uiteindelijk financieel iets gunstiger.
Na verschillende meningen en verhalen stel ik de vraag hier even (voor een objectieve mening; navraag bij de betrokken partijen zal resulteren in de gunst van de betreffende partij). Hoe gaat het nu vervolgens in zijn werk? De motor staat nu bij de dealer, ik krijg nog een bevestiging van de expert over de uitkering ed. Is de motor dan nu van de verzekering? Wordt de motor tegen opbod weer verkocht? Kan ik het "wrak" niet alsnog opkopen? (event. circuitfiets )
Na verschillende meningen en verhalen stel ik de vraag hier even (voor een objectieve mening; navraag bij de betrokken partijen zal resulteren in de gunst van de betreffende partij). Hoe gaat het nu vervolgens in zijn werk? De motor staat nu bij de dealer, ik krijg nog een bevestiging van de expert over de uitkering ed. Is de motor dan nu van de verzekering? Wordt de motor tegen opbod weer verkocht? Kan ik het "wrak" niet alsnog opkopen? (event. circuitfiets )
Laatst bewerkt: