Motor tour Marokko April 2012

dit wil ik ook nog steeds doen, als de kids groot zijn zeg maar......wie heeft er een link, volgens mij zijn er vorig jaar ook een groep van mf die kant op gereisd, met hele mooie hd beelden, iemand?!
Het gold ook voor mij. Ik stimuleerde mijn kinderen om motor te rijden, voor hun 25 jr rijbewijs A op mijn kosten halen. Helaas is niet gelukt. Mijn zoon is 2x gezakt en mijn dochter wilde niet. Ze heeft al moeite met auto rijden......met de tegen werking van mijn ex.Dus nu neem ik maar zolang het nog kan :] *O*
 
Laatst bewerkt:
2 dagen voor ik zou vertrekken ben ik zo ziek als een hond geworden ik heb een dikke week in bed gelegen met koorts en zware hoest. :(
uitstel maar geen afstel
 
Wat vervelend voor je. Ging de anderen van de groep wel naar Marokko.
Misschien kan je met Daniel afstemmen.....ook een Belg. Hij zou mee gaan, maar door prive omstandigheden kon hij niet mee.
Die rode wegen zijn in het algemeen saai, behalve N9 van Marrakech tot Agdz.

Ik heb 2 Engelsen bij Bikershome ontmoet met hun verhaal.
David rijdt op een Fazer. Ondanks een goede voorbereiding nam hij een gele weg (piste) en met het keren dukkelde hij vreemd en de motor viel. Hij moest 1 km lopen om hulp te halen. Gelukkig was die wegwerker bereid om hem te helpen en zeurde niet om geld. David had wel geld gegeven.

Jan (een vrouw) rijdt op een Freewind. Ze nam een verkeerd afslag en stond op een helling en kon niet keren. Iemand hielp haar en na een paar beweging vroeg hij geld. Ze gaf 100 Dh. Vervolgens liet hij de motor vallen bij het keren. Einde van de actie vroeg hij weer geld en ze gaf hem week 100 Dh.

Ik denk dat die motoren niet zo wendbaar zijn als je een slechte wegdek hebt.
 
Ik ben nog onderweg (terugweg), maar heb een prima reis gehad, zij het niet helemaal zonder problemen. Verslag volgt nog.
Ik heb Jan en David ook ontmoet bij Bikershome (BlueFazerin was een dag voor mij vertrokken). Ik moest ook een keer omkeren op een rotspad. Dat lukte alleen door alle bagage eraf te halen. Het is even werk, maar het lukte wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan