Motor Trailer

Xeno

MF'er
27 jun 2006
32
0
Hallo,

omdat hier nog geen topic over was,
dacht ik; ik maak er gewoon 1 ;) .
Ik ben van plan om een motortrailer te maken/kopen.
Maar wat voor motortrailer hebben jullie nou eigenlijk?

Xeno
 
Als je er een gaat maken dat moet je je dat ff stap voor stap fotograferen en posten,,,ik denk dat er heel veel MFérs dat wel zouden willen.

Inklapbaar,.lichtgewicht en toch veilig.

zo,..jij een project voor de zomer! :) ;)
 
Gewoon een oud carvantje pakken.. :) Ff de slijptol erin, zodat je de achterkant eruit kun halen, en klaar..
carvan15qe.jpg

carvan22us.jpg


Plak er wel even een mistachterlicht op, want als je aangehouden wordt met je de lul. (te veel gewicht..) :z
 
Als je er een gaat maken dat moet je je dat ff stap voor stap fotograferen en posten,,,ik denk dat er heel veel MFérs dat wel zouden willen.
quote uit een motor-forum:


Wij hebben onlangs van een oude caravan een motortrailer gemaakt. Caravan kopen en effe opletten of het onderstel en de remmen nog goed zijn. Kost je 75 tot 100 euro, bovenbouw slopen en naar de stort, kost 20 euro, vervolgens een betonplex bodem er op maken, 50 euro, 2 goten kopen (20 euro per stuk tweedehands) en een oprij-goot (30euro) de verlichting van de caravan opnieuw gebruiken, de kachel en de koelkast uit de caravan voor 100 euro verkopen en ziedaar, voor 140 euro en een dag werk een zeer stabiele en stevige motortrailer voor 2 motoren met oplooprem, kortom het rijdt fantastisch en wij hebben er 2 breedte-lichtjes opgezet, zodat ik de trailer in de spiegels kan zien.

 
wij hebben gewoon een oude paardentrailer gekocht en hebben het middenstuk binnenin de trailer eruit gesloopt gewoon 2 u strips erin en wij komen overall met de motor waar we willen komen en je hebt een goeie wegligging :)
 
wij hebben er gewoon een gekocht (oeh oeh wat saai :Z ;) ) prima ding, lekker breed (3 goten) kan je rustig 140 meer cruisen
 
Motor-trailer :? stelletje watjes, hebben ze een motor moeten ze nog met de auto
Ik weet niet of jullie het weten, maar een motor daar moet je op rijden ,niet mee rijden :P
 
mijn buurman heeft nog een vouwagen te koop staan vooe 100 euro, met een beetje knutslen kan je daar een hele leuke trailer van maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan