Motor transport Griekenland - Nederland

Startrekpistool

Die hard MF'er
20 nov 2013
309
0
Hoi,

Voor een Griekse vriend die in Nederland is komen wonen zoek ik hulp bij het vinden van een betaalbare transport mogelijkheid van een motor van Griekenland naar Nederland. Heeft iemand er ervaring mee, en kan me wat aanraden? Wellicht zelfs mazzel en iemand die op vakantie erheen gaat met een trailer oid?

Groeten!
Martijn
 
uhm.. zit toch een motorblok en wielen op neem ik aan?
 
Hoi,

Voor een Griekse vriend die in Nederland is komen wonen zoek ik hulp bij het vinden van een betaalbare transport mogelijkheid van een motor van Griekenland naar Nederland. Heeft iemand er ervaring mee, en kan me wat aanraden? Wellicht zelfs mazzel en iemand die op vakantie erheen gaat met een trailer oid?

Groeten!
Martijn

Motor daar verkopen, hier andere kopen.


Ticket kopen voor degene die zich straks meld die hem wil ophalen en terug rijden, bij wijze van vakantie.
 
Ik kan zie een aantal vrijwiligers a-la DarkPluisje opstaan...
Maar als ik de eigenaar was zou ik het wel weten: Zelf Rijden.

(I'm a Rider, not a poser/poetser/biker/tatoodisplay...)

Athene-Amsterdam is ongeveer 3000km (via Sofia, Budapest, Praag, kan als je wilt over vrijwel allemaal Snelweg... (Via Wenen-Passau of Wenen-Munchen heb je veel meer Baustelle+Stau)

Maar er zijn zo veel leuke routes te bedenken door Slovenie, Italie, Oostenrijk...)

Kosten, tja...

Enkele reis Amsterdam-Athens: 500E (kan denk ik wel goedkoper)
3000km, zeg 300E benzine (dus niet constant op topsnelheid jakkeren)
4x overnachten a 50E... 200E
eten+drinken... schat ruim op 50E/dag. 200E

Voor pakweg 1200E heb je een Prima week vakantie, een mooie ervaring, en je ziet nog eens wat.

Als je dat er niet voor hover hebt: (Laten)Verkopen.
 
Ik heb binnenkort een week vrij. Kan samen met mijn vader die kant op op de motor dan rijd ik hem wel terug voor je. Enige vereist is dan de overnachtingen en de benzine die je aan mij betaald. Regel ik de rest ;-)

Voorwaarde is dat de motor wel in goede staat moet zijn en ik niet halverwege met panne sta xD
 
Op Blabla cars hebben wij toevallig iemand gevonden die regelmatig naar Turkije gaat met lading. Hij wilde onze motoren (2 stuks) wel terug vervoeren vanuit Griekanland tegen een goede prijs.

Als je die website/app in de gaten houdt, is er vast wel iemand die leeg terug rijdt met een busje.
Ik neem aan dat je niet vast zit aan een bepaalde datum.

Is goedkoper dan zelf rijden, maar ook veel minder leuk...
 
Op Blabla cars hebben wij toevallig iemand gevonden die regelmatig naar Turkije gaat met lading. Hij wilde onze motoren (2 stuks) wel terug vervoeren vanuit Griekanland tegen een goede prijs.

Als je die website/app in de gaten houdt, is er vast wel iemand die leeg terug rijdt met een busje.Ik neem aan dat je niet vast zit aan een bepaalde datum.

Is goedkoper dan zelf rijden, maar ook veel minder leuk...
Zijn hele volksstammen die het andersom doen, leeg deze kant op komen en met motoren weer richting oostblok. :X
 
Thanks guys! Volgens mij is het een fireblade 1000. Ik ga even de blabla optie en de Pm van toktok opvolgen. Weet jij nog hoe hij heette Freewman?
 
Ik heb in april contact gehad met "Marc W", dit is zijn nickname op Blablacars.

Graag gedaan, hopelijk lukt het.
 
Ik heb binnenkort een week vrij. Kan samen met mijn vader die kant op op de motor dan rijd ik hem wel terug voor je. Enige vereist is dan de overnachtingen en de benzine die je aan mij betaald. Regel ik de rest ;-)

Voorwaarde is dat de motor wel in goede staat moet zijn en ik niet halverwege met panne sta xD

En als jij schade krijgt onderweg (al dan niet jouw schuld), of de motor wordt gestolen? Benieuwd hoe dat opgelost gaat worden. Of je wordt ergens aangehouden, omdat de motor als gestolen geregistreerd staat, of dat er een paar kilo coke in de tank verstopt zit.
 
En als jij schade krijgt onderweg (al dan niet jouw schuld), of de motor wordt gestolen? Benieuwd hoe dat opgelost gaat worden. Of je wordt ergens aangehouden, omdat de motor als gestolen geregistreerd staat, of dat er een paar kilo coke in de tank verstopt zit.
simpel

Ich habben das nicht gewurst O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan