Motor tv programma

jr777

MF veteraan
3 feb 2008
3.776
1
Steenwijk
Ik kan me nog van niet al te lang geleden herinneren dat er een motorprogramma op de buis was.

Nu worden we doodgegooid met autoprogramma's.

Ik vroeg me af of het zo is dat omdat het winter is er geen motorprogramma wordt uitgezonden en of dit in de zomer weer komt. Weet iemand hier dat misschien?

JR
 
Ah, in Nederland is er blijkbaar geen ruimte of geld genoeg voor een niet-gesponsord programma, zodat je dus altijd "tests" krijgt waarbij alles allemaal geweldig is. Dus ja, wat schiet je ermee op...
 
yep die met mental en ik vond het wel leuk om in ieder geval op de hoogte te blijven van nieuwe dingen.. en tja je moet er wel een beetje doorheen kijken net als bij die autoprogramma's zijn ze ALTIJD positief.

Ik heb trouwens wel digitale tv alleen zit FAN TV niet in mijn pakket. ... :(

edit: heb inmiddels geconstateerd dat je die programma's gewoon op internet kunt bekijken! thx. allemaal
 
Laatst bewerkt:
Waarom is Top Gear toch zo'n succes geworden... Oh ja, fucking hoge subsidie waardoor je vrijwel alles aan hun laars konden lappen in het begin, en tegenwoordig domweg de macht hebben om een fabrikant keihard voor paal te zetten als ze een auto niet mogen reviewen (weet zo snel het voorbeeld niet meer, maar ze hebben het een keer met verborgen camera gedaan :P ). Hoe dan ook, omdat Top Gear die vrijheid heeft is het het enige goede autoprogramma... Omdat Nederland het geld voor zoiets niet overheeft zullen we nooit een goed autoprogramma hebben, laat staan een motorprogramma.

Van mij mogen ze het houden ;)
 
volgens mij deed TopGear dt met een heel kleine Rover.. gestoeld op koreaanse basis of zo.
tja dat de programma's niet diepgaand zijn of zo dat constateer ik me maar het is toch mooi om die machines te zien / horen

kan ze moeilijk allemaal gaan proefrijden (zonder een te kopen) alhoewel dat natuurlijk wel het leukste zou zijn!
 
daarbij.. top gear wordt ook gewoon leuk gedaan.. ook als je niks om auto's geeft is het leuk om naar te kijken.. er gebeurt wat.. *O*

de programma's hier vind ik gewoon te droog, te saai en lijken op een artikel in een auto-/motorblad dat ik ook niet lees omdat ik totaal niet geinteresseerd ben in motoren, koppels en cilinderinhoud.. B|

het moet gewoon rijden en er lekker uitzien.. O-)
 
Ik irriteer me toch aan de meeste auto/motor-programma's met presentatoren die zeggen wat ze is opgedragen...door regisseurs(<-> sponsoren), e niet zelf ondervinden wat de auto/motor wel/niet kan en doet.
Leuk voor de jandoedel die op die manier een motor aanschaft, maar voor de kenners zijn dit soort programma's een lachertje.
 
Laatst bewerkt:
Nouja ik ben misschien de enigste dan, maar ik ben voor dat er gewoon een motor programma op hollandse bodem is :Y
FanTv is nog niet te ontvangen op upc d8 ik dus dat duurt nog ff. :N
 
Dat met mental theo was helemaal niks.. Ze waren over ALLE motors positief. Iets met sponsoring misschien?
En ze reviewde elke motor alsof et de allerbeste motor van het jaar was.
 
Ondanks dat ze over alle motoren positief waren vond ik het toch altijd wel aardig om naar te kijken. Ik denk dat je het niet als informatief programma moet zien, maar gewoon een programma met mooie beelden van (nieuwe) motoren...
 
smaken verschillen natuurlijk ... alhoewel dit al behoorlijk off topic is ... ik vind topgear leuk ook qua concept BN'er in de goedkope auto, de wedstrijdjes met alternatieve voertuigen tot aan hardlopers etc. toe

ik ga lekker naar die lange reclame boodschappen op fantv kieken . bedankt voor de tips!
 
daarbij.. top gear wordt ook gewoon leuk gedaan.. ook als je niks om auto's geeft is het leuk om naar te kijken.. er gebeurt wat.. *O*

de programma's hier vind ik gewoon te droog, te saai en lijken op een artikel in een auto-/motorblad dat ik ook niet lees omdat ik totaal niet geinteresseerd ben in motoren, koppels en cilinderinhoud.. B|

het moet gewoon rijden en er lekker uitzien.. O-)

<3 Top Gear :} Eén van de zeer weinige programma's waar ik tijd voor vrijmaak en ik heb eigenlijk niets speciaals met auto's.

Als ik per ongeluk op Gek op Wielen kom, zap ik gauw verder, kan die vent niet uitstaan '(
 
Ik vind top gear net zo slecht als andere autoprogramma's, vooral de 'humor'. :r

de britse humor is geniaal.

vind top gear echt een geweldig programma, alleen jammer dat het altijd zo snel afgelopen is.

clarkson is idd een motorhater, die zaagde met een kettingzaag ooit een motor van het coolbord af die hamster erop had geplakt :P

en ja, topgear is het enigste programma dat auto's kan maken en breken.
volgensmij was het idd met die rover die ze gingen vergelijken met een panda die er consant naast reed _O-
de auto was te duur en te slecht volgens top gear wat resulteerde in nauwelijks verkoop in GB _O-

en helemaal geweldig dat op aanraden van de Stigg de konigseggegegegegeggggg gewoon een spoiler kreeg voor extra down force.
die gasten weten wel waar ze het over hebben.

en topgear in amerika of andere rare opdrachten die ze doen.
dat is zo fucking geniaal,
topgear rednecks - YouTube


meest geweldige programma ooit gemaakt :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan