Motor TV

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
De mensen met een schotel moeten ff zoeken op de volgende frequentie

Astra 19,2 Graden Oost
12.610V
22.000 - 5/6

Het gaat hier om de zender \"Motors TV\" deze zender zend de hele dag motorprogramma\'s :} uit (laatst nog een jaar overzicht van een paar uur over supermotard)


Kijken dus ! :9 ! :9 ! :9
 
Dat worden een boel avi\'tjes maken op zondag avond.. en dan maandag natuurlijk posten! :P
 
VDB die voor KTM rijd(van den bosch heet hij geloof ik) is dat een Nederlander ??? of een belg ??
 
zit net ff in de programmering te kijken

5 jan. 19:30 Supermota
11 jan. 10:00 11:00 Supermota

Gaat hier volgens mij om herhaling van het seizoen 2001

Als ik het kon had ik het wel ff voor je omgezet zodat iedereen mee kan genieten.
Ik zal een collega van me vragen misschien dat hij de mogelijkheid ziet om het om te zetten

Is trouwens Engels en Franse-talige programmering
 
dat zou ik ook wel waarderen, pooh heeft een snelle servert dus die kan (als ie dat wil) ze mooi hosten.....


ben benieuwd :)

[me]poohbeer heeft een webhostingaccountje van 25MB.
[/me]

Ik kan dus echt geen film van\'n half uur gaan hosten.
 
De mensen met een schotel moeten ff zoeken op de volgende frequentie

Astra 19,2 Graden Oost
12.610V
22.000 - 5/6

Het gaat hier om de zender \"Motors TV\" deze zender zend de hele dag motorprogramma\'s :} uit (laatst nog een jaar overzicht van een paar uur over supermotard)


Kijken dus ! :9 ! :9 ! :9

Aaaaaahhhhh schotel. De goeie oude tijd. Vroeger ook zo\'n ding gehad. Je bleef maar zappen :)
 
Volgens mij is Thierry (al spel je dat vast anders) van den Bosch :} een fransman. Motors TV is inderdaad wel leuk al rekenen ze, zoals in Engeland e.d. gebruikelijk is, auto\'s ook onder motorsport. Wat ik altijd jammer vind is dat ze van die Seizoensoverzichten laten in flitsen uit b.v. de jaren \'80 i.p.v. één hele race |( .
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 02 januari 2002 20:30 schreef poohbeer het volgende:[me]poohbeer heeft een webhostingaccountje van 25MB.
[/me]

Ik kan dus echt geen film van\'n half uur gaan hosten.
Als da allemaal meevalt, kan ik misschien wel nog iets doen...
 
Aaaaaahhhhh schotel. De goeie oude tijd. Vroeger ook zo\'n ding gehad. Je bleef maar zappen :)

goede oude tijd ???? in steeds meer nieuwbouw wijken heb je de mogelijkheid om op het gezamelijke schotelpunt aagesloten te worden of op de kabel
Schotel is juist weer in opmars... (vooral interresant als je de adresjes weet waar je gecopieerde chipkaarten kunt krijgen zodat je ook canal+ enz. kunt kijken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan