Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zodat 't opgeruimd kan worden.
Waarom denk jij dat bij een olielek in een Tanker die olievlek op zee zichtbaar blijft?
[afbeelding]
had dit overigens in mijn vorige post ook al vermeld..
brandstof met hoger octaan getal heeft een grotere energiedichtheid. maar moet wel eerder ontstoken worden.
dat er aan zeewater natuurlijk nog geen Motor-Up toegevoegd is
Nee dat hebben ze wel gedaan, ze zijn alleen nog bezig met de hele zeebodem vol te strooien met munten
Vandaar die kredietcrisisNee dat hebben ze wel gedaan, ze zijn alleen nog bezig met de hele zeebodem vol te strooien met munten
daarna met een sterke magneet eroverheen en je olievervuiling is makkelijk op te ruimen
dan moet je wel zo'n dure koper en nikkelmagneet kopen.
die zijn bijna onbetaalbaar
Nou okej misschien had ik niet helemaal gelijk Of eh, helemaal niet... Maar wat zegt een test waarin olie naar beneden zakt in een glas water nou.
dat men ipv vogels ook vissen zal moeten schrobben?
Nou okej misschien had ik niet helemaal gelijk Of eh, helemaal niet... Maar wat zegt een test waarin olie naar beneden zakt in een glas water nou.
[afbeelding]
had dit overigens in mijn vorige post ook al vermeld..
brandstof met hoger octaan getal heeft een grotere energiedichtheid. maar moet wel eerder ontstoken worden.
dat men ipv vogels ook vissen zal moeten schrobben?
"Kijk, dit spul zinkt in water. Conclusie: meng het door je brandstof en je motor gaat langer mee, verbruikt minder brandstof en slijt minder."
Net even een experiment gedaan. Een munt in een emmer water. Hier heb ik een baksteen bijgegooid. Wat bleek: de baksteen bleef niet drijven, maar trok direct naar de munt toe (ik wil het woord zinken liever niet gebruiken)!
Conclusie: prop deze baksteen in je benzinetank en je motor zal zuiniger lopen, minder brandstof verbruiken en langer meegaan!
V-Power doet wel echt wat, het heeft een hoger octaan gehalte en is daardoor wel echt zuiniger/geeft meer vermogen.
Ik heb een jaartje terug aan zonder dat ik het in eerste instantie in de gaten had gelunched met iemand die notabene Jeroen van der Veer heeft opgeleid, een wat oudere man die geforceerd door regelement bij Shell met pensioen is gegaan en nu nog in dienst is bij BG Group Int. (klant)
Hij kon me vertellen dat Shells V-Power, BP's Excellium etc. iets marginaals doet met het rijgedrag/verbruik. Het is puur voor de grote industrieen voor research bedoeld, wat gebeurd er als we een hoger octaangehalte toepassen etc, omdat men door de huidige samenleving en vraag geforceerd word te zoeken naar betere, zuinigere en milieuvriendelijkere brandstof.
Wat hij exact allemaal vertelde weet ik niet meer, want dat was bizar veel en begreep er op een zeker moment niks meer van, maar de kern heb ik wel onthouden: puur research en voorzichtig testen in de wereld van nieuwe brandstofvormen omdat de wereld dat eist. Hij wist er bijzonder veel over te vertellen en aan de manier waarop hij het vertelde kon je merken dat die man zijn hele leven heeft toegewijd aan de olie- en gasindustrie, en zelfs op die leeftijd werkt hij er nog met passie aan.