motor up??

zodat 't opgeruimd kan worden.

En zodat de vogeltjes er lekker in kunnen zwemmen -O-
full
 
We hebben toch ergens ook nog wel wat guldens, marken, en francs over? :+ brengt nog geluk ook zeggen ze.... munten in water gooien ;)
 
Nou okej misschien had ik niet helemaal gelijk :X Of eh, helemaal niet... Maar wat zegt een test waarin olie naar beneden zakt in een glas water nou.
 
[afbeelding]

had dit overigens in mijn vorige post ook al vermeld..

brandstof met hoger octaan getal heeft een grotere energiedichtheid. maar moet wel eerder ontstoken worden.

Juist later, wanneer de compressie nog hoger is, maar waarbij detonatie nog wel word voor komen door het hogere octaan getal.
 
"Kijk, dit spul zinkt in water. Conclusie: meng het door je brandstof en je motor gaat langer mee, verbruikt minder brandstof en slijt minder."

Net even een experiment gedaan. Een munt in een emmer water. Hier heb ik een baksteen bijgegooid. Wat bleek: de baksteen bleef niet drijven, maar trok direct naar de munt toe (ik wil het woord zinken liever niet gebruiken)!

Conclusie: prop deze baksteen in je benzinetank en je motor zal zuiniger lopen, minder brandstof verbruiken en langer meegaan!

:z
 
dat men ipv vogels ook vissen zal moeten schrobben?

_O- _O- :+ _O- _O-




"Kijk, dit spul zinkt in water. Conclusie: meng het door je brandstof en je motor gaat langer mee, verbruikt minder brandstof en slijt minder."

Net even een experiment gedaan. Een munt in een emmer water. Hier heb ik een baksteen bijgegooid. Wat bleek: de baksteen bleef niet drijven, maar trok direct naar de munt toe (ik wil het woord zinken liever niet gebruiken)!

Conclusie: prop deze baksteen in je benzinetank en je motor zal zuiniger lopen, minder brandstof verbruiken en langer meegaan!

:z


Eueuehh..... :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een jaartje terug aan zonder dat ik het in eerste instantie in de gaten had gelunched met iemand die notabene Jeroen van der Veer heeft opgeleid, een wat oudere man die geforceerd door regelement bij Shell met pensioen is gegaan en nu nog in dienst is bij BG Group Int. (klant)

Hij kon me vertellen dat Shells V-Power, BP's Excellium etc. iets marginaals doet met het rijgedrag/verbruik. Het is puur voor de grote industrieen voor research bedoeld, wat gebeurd er als we een hoger octaangehalte toepassen etc, omdat men door de huidige samenleving en vraag geforceerd word te zoeken naar betere, zuinigere en milieuvriendelijkere brandstof.

Wat hij exact allemaal vertelde weet ik niet meer, want dat was bizar veel en begreep er op een zeker moment niks meer van, maar de kern heb ik wel onthouden: puur research en voorzichtig testen in de wereld van nieuwe brandstofvormen omdat de wereld dat eist. Hij wist er bijzonder veel over te vertellen en aan de manier waarop hij het vertelde kon je merken dat die man zijn hele leven heeft toegewijd aan de olie- en gasindustrie, en zelfs op die leeftijd werkt hij er nog met passie aan.
 
V-Power doet wel echt wat, het heeft een hoger octaan gehalte en is daardoor wel echt zuiniger/geeft meer vermogen.

Nonsens dit zeg
V-Power is ontwikkeld voor racemotoren en sportwagens.
En zuiniger rijden doe je er sowieso niet mee!
Een hoger octaan gehalte heeft niets te maken met zuinig rijden.
 
Ik heb een jaartje terug aan zonder dat ik het in eerste instantie in de gaten had gelunched met iemand die notabene Jeroen van der Veer heeft opgeleid, een wat oudere man die geforceerd door regelement bij Shell met pensioen is gegaan en nu nog in dienst is bij BG Group Int. (klant)

Hij kon me vertellen dat Shells V-Power, BP's Excellium etc. iets marginaals doet met het rijgedrag/verbruik. Het is puur voor de grote industrieen voor research bedoeld, wat gebeurd er als we een hoger octaangehalte toepassen etc, omdat men door de huidige samenleving en vraag geforceerd word te zoeken naar betere, zuinigere en milieuvriendelijkere brandstof.

Wat hij exact allemaal vertelde weet ik niet meer, want dat was bizar veel en begreep er op een zeker moment niks meer van, maar de kern heb ik wel onthouden: puur research en voorzichtig testen in de wereld van nieuwe brandstofvormen omdat de wereld dat eist. Hij wist er bijzonder veel over te vertellen en aan de manier waarop hij het vertelde kon je merken dat die man zijn hele leven heeft toegewijd aan de olie- en gasindustrie, en zelfs op die leeftijd werkt hij er nog met passie aan.


Oftewel: Vpower is euro95 met een geurtje en een andere naam :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan