Motor valt uit als ik knipperlicht aan zet ?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Instructeur

Die hard MF'er
3 nov 2002
341
1
IJsselstein
Wie o wie (her-) kent dit probleem? Het gaat om een Suzuki AN 400 Burgman uit 1999. De motor rijdt prima, maar zodra ik het knipperlicht aan zet valt de motor uit. ?!?! Het maakt niet uit of ik links of rechts aan zet. Als ik stil sta kan ik de motor gewoon weer starten en wegrijden. De schakelaar is al nagekeken en schoongemaakt maar dat hielp niet. Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt? Of beter nog: wie weet de oplossing?
 
Wie o wie (her-) kent dit probleem? Het gaat om een Suzuki AN 400 Burgman uit 1999. De motor rijdt prima, maar zodra ik het knipperlicht aan zet valt de motor uit. ?!?! Het maakt niet uit of ik links of rechts aan zet. Als ik stil sta kan ik de motor gewoon weer starten en wegrijden. De schakelaar is al nagekeken en schoongemaakt maar dat hielp niet. Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt? Of beter nog: wie weet de oplossing?

Betekend dit ook dat als je niet stilstaat dan je dan de motor niet kan starten? Wat gebeurt er als je tijdens het rijden/uitrollen de schakelaar uit zet en je koppeling weer laat opkomen. Slaat de motor dan ook weer aan?
 
Het is idd erg jammer dat zovelen het vertikken om de oplossing van hun probleem ook even te delen met ons. Vragen, jawel. Een ander met hetzelfde probleem ook een handje helpen word al lastiger. Sign of the times i guess ?
Leg anders zelf even een tijdelijke massadraad, dan weet je gelijk of daar het probleem zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan