motor van sinterklaas

Als de goede man dan tòch op een motor over daken tuft lijkt het mij logisch dat hij dat op een Goldwing zal doen ...

Buiten de luxe welke zo'n ding de Sint kan bieden, lijken de koffers mij heel handig om de kado'tjes in te doen, maar bovenal is voor een heer op leeftijd die met een (zware) motor over de daken moet manouvreren een achteruit-versnelling onontbeerlijk ....

Goldwing dus ... (waarschijnlijk mèt stereo radio/cd-speler om lekker naar z'n eigen Sinterklaasliedjes te kunnen luisteren tijdens zijn nachtelijke escapades)

:+
 
1.gif


Een Gas Gas pro

Kan die nog steeds van dak naar dak springen...
 
Sinterklaas bestaat wel ! Vraag maar eens aan mijn dochtertjes. Trouwens zijn paard heeft in mijn tuin gescheten............................

De Kale
 
en toen de sint in Sevenum aankwam, ging ie verder op een Goldwing met zijspan, echt waar................................

De Kale
 
is toch het zelfde man ,rood pak een baard,santa klaas,sinter klaas,1 pot nat O-)








ik wilde alleen maar een leuk plaatje poste ;(
 
Zou de goede sint wel komen, nu het weer zo lelijk.....

op zijn pekelfiets natuurlijk :]

motor1.jpg

4motorsint350.jpg

Im000890.jpg

piet%20motor%201.JPG
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar reed de Sint in Westzaan op een paard, en werd hij gevolgd door een hele stoet Harleys en namaak - harleys uit japan, bestuurd door échte pieten, meestal.
Dat was leuk!
 
Was jij er ook, dan?


Een kleine impressie van de stoet van zaterdag:

vooraf:

3041662972_efae10fa53.jpg


Na de sint komen nog meer ouwe knarren:

3041663442_5464776a5b.jpg


Mijn dochter maakt kennis met 'haar eerste piet':

3041663214_952197b89b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan