Motor van vriendin omvergebutst

Naja het was al een Fugly.

Maar goed ik snap je wel hoor. Blijft gewoon kut dat er laffe honden zijn die niet de gevolgen van hun acties durven te zien.

Als je nog spullen nodig mocht hebben, PM mag, ik ben een GSX750F aan het slopen, zuigerveer is kapot gegaan...

mvg Rick
 
Die frames zijn ontzettend lelijk en ja de rest eigenlijk ook, vind ik dan.

Maar ja, smaken verschillen he.

Neemt niet weg dat het kut blijft dat diegene niet ff netjes regelt dat het gerepareerd wordt.

mvg Rick
 
OK, dat ben ik met je eens dan.
Qua model is dit niet de mooiste motor (IMHO), maar dit fietsje zat nog perfect in de tupperware.
Mooi klote dat een of andere slaapkop niet het lef heeft om voor de consequenties van zijn actie op te draaien.
 
Bij mijn KTM was een keer exact hetzelfde gebeurt, in een parkeervak op de middenbok geparkeert. Vervolgens een auto tegen het achterwiel gereden welke hem omver drukte.

De bestuurder heeft de motor vervolgens gewoon weer recht gezet :(

Kappen beschadigt met scheurtjes en spiegel stuk.
 
Nog erger: misschien was het wel een eikel die er zich aan stoorde dat een motor een parkeervak bezet houdt en het daarom moedwillig deed? :(
Sja, je weet 't niet... :?
 
Volgens mij gevalletje: doorrijden na aanrijding= misdrijf. :(
Dus aangifte doen,maar helaas zal er geen peleton agenten op af gestuurd worden, dus proberen via waarborgfonds iets terug te halen.
 
Als je ziet wie er vroeg weg gaat kijk dan later op je gemak eens naar de auto of die schade heeft.
 
De stoep is hier ongeveer een halve meter breed, dus dan kan er niemand meer overheen lopen.
Bovendien blijft er van die stoep weinig over als mensen hun koekblik in het parkeervak zetten met de voorwielen tegen de stoeprand aan. Dan kan ik er zelfs met mijn trapfiets niet eens meer langs.

Zie duidelijk dat de stoep op meerdere plaatsen breder is dan hier wordt aangegeven. Zo is direct tegen over de huidige parkeerplaats op de stoep ruimte zat om te parkeren. En zo zijn er meer plaatsen. Neemt niet weg dat aanrijden en dan wegrijden harder bestraft moet worden. Gezien de verbogen nummerplaat is motor aan achterkant aangetikt. Waardoor motor van jiffie is gekomen en om geduikeld. Zal aan auto veroorzaker weinig sporen hebben achter gelaten. Dader zal dus niet snel gevonden worden. Schade bij waarborgfons zal ook moeilijk worden. Zit bijna niets anders op dan zelf de kosten betalen voor een schade die een ander heeft veroorzaakt. ;(
 
Jj doelt op het stukje stoep dat je op de eerste foto ziet in de rechterbovenhoek?
Dat is bedoeld als aanbiedplaats voor de huisvuilcomtainers, is net zo groot als een parkeervak, en wordt door de koekblikkers ook als zodanig gebruikt.
Dan heb ik de motors liever aan mijn kant van de straat, hoef ik tenminste niet zo ver te lopen als ik d'r weer eens eentje op moet rapen 's morgens vroeg ;(
 
Aangifte doen en Waarborgfonds inschakelen. Heb ooit soortgelijke schade gehad en binnen drie weken had ik alle schade vergoed.
 
En toch zou ik even Sherlock stijl met je vergrootglas langs de logische "points of impact" gaan. Als er echt nergens een lakrestje zit, kun je s' ochtends juist letten op auto's met veel zwart plastic (niet meegespoten) bumpers en stoothoeken. Let ook op wèl meegespoten bumpers met een zwart veegje (band) en al helemaal op auto's die maar op 1 plek schoon zijn..
:^

kenteken doorgeven aan de politie, die weten er wel raad mee.
 
WBF zijn geen bastards.... Diverse schades daar laten behandelen, alleen hebben ze -al of niet- ridicule regels waaraan voldaan dient te worden. 2 Getuigen die het voertuig onbeschadigt hebben gezien (is vaak wel te regelen!) maar vooral moet je aantonen dat de schade is veroorzaakt voor een gekentekend voertuig. En juist dat zal heel moeilijk zijn in dit geval, zo niet onmogelijk als ze de motor op de band hebben geraakt. ... tis dus meer iets voor koekblikkers! En dan nog € 250 eigen risico.

Maar het blijven assholes die gewoon doorrijden, al hebben ze niets gezien :? , een motor die 's morgensvroeg op straat klettert, die hoor je echt wel!
koekblikachterlamp op de sloop halen, stuk slaan en wat splinters inleveren, daar heb je t bewijs voor het waarborgfonds.

(nu ff wachten op de moraalrdders...)i
 
dat is zwaar balen voor je

even een tip

poets de benzine goed van je kuip af anders vreet het helemaal in ( dat is namelijk bij de motor van m'n vrouw ook gebeurt ) Het lijkt net of het helemaal verbrand is
 
Dat is zwaar balen zeg ! ;(

even een tip

Poets de benzine goed van je kuipdelen af anders vreet het helemaal in

( dit is ook bij m'n vrouw haar motor gebeurt nu lijkt het net af de kuip helemaal verbrand is :( )
 
ff update van de situatie:
Op aanraden van de verzekeringstussenpersoon (en jullie hier uiteraard) toch maar de Waarborgfonds-molen in gang gezet.

Helaas hebben mijn "Sherlock Holmes activiteiten" deze week geen dader opgeleverd. :(

De zoektocht naar een vervangend kuipdeel loopt ook niet soepel...
Inderdaad, er rijden duizenden GSX600F'jes rond in Nederland en omstreken, maar in de 4 jaar dat wij deze hebben heb ik er 2x een in dezelfde kleurstelling gezien (en dat kan dan misschien nog 2x dezelfde motor geweest zijn).
 
zuur man.. een vriend van me heb zoiets een keer gehad m et een oldtimer amerikaan (auto). Die heeft gewoon keurig een bedrag gekregen, was dus best de moeite.

Overigens.. zou je vriendin niet op een wat lichtere motor moeten gaan rijden als ze m niet kan optillen?

Alle motoren zijn zwaar om overeind te zetten op een paar uitzonderingen na :Z En aangezien neimand van plan is om zijn/haar motor dagelijks neer te leggen, zou ik daar mijn motorkeuze niet van af laten hangen :')
 
ff update van de situatie:
Op aanraden van de verzekeringstussenpersoon (en jullie hier uiteraard) toch maar de Waarborgfonds-molen in gang gezet.

Helaas hebben mijn "Sherlock Holmes activiteiten" deze week geen dader opgeleverd. :(

De zoektocht naar een vervangend kuipdeel loopt ook niet soepel...
Inderdaad, er rijden duizenden GSX600F'jes rond in Nederland en omstreken, maar in de 4 jaar dat wij deze hebben heb ik er 2x een in dezelfde kleurstelling gezien (en dat kan dan misschien nog 2x dezelfde motor geweest zijn).

Wat je even kan zoeken is het merk "TCP", die hebben in het verleden vele namaak kuipdelen gemaakt voor de GSX600F. Ik ben zelf ook opzoek geweest naar een complete imitatie set voor deze motor maar na 6 maanden zoeken heb ik het opgegeven, als je wat vind wil hoor ik het graag!
 
Wat je even kan zoeken is het merk "TCP", die hebben in het verleden vele namaak kuipdelen gemaakt voor de GSX600F. Ik ben zelf ook opzoek geweest naar een complete imitatie set voor deze motor maar na 6 maanden zoeken heb ik het opgegeven, als je wat vind wil hoor ik het graag!
gèèn gsx600f
tcpsa.com
 
Die frames zijn ontzettend lelijk en ja de rest eigenlijk ook, vind ik dan.

Maar ja, smaken verschillen he.

Neemt niet weg dat het kut blijft dat diegene niet ff netjes regelt dat het gerepareerd wordt.

mvg Rick


Frame lelijk?? :? Ik zie geen mm² frame door al dat plastic dus wat is dat voor crap dan :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan