Motor van vriendin omvergebutst

ff update van de situatie:
Op aanraden van de verzekeringstussenpersoon (en jullie hier uiteraard) toch maar de Waarborgfonds-molen in gang gezet.

Helaas hebben mijn "Sherlock Holmes activiteiten" deze week geen dader opgeleverd. :(

De zoektocht naar een vervangend kuipdeel loopt ook niet soepel...
Inderdaad, er rijden duizenden GSX600F'jes rond in Nederland en omstreken, maar in de 4 jaar dat wij deze hebben heb ik er 2x een in dezelfde kleurstelling gezien (en dat kan dan misschien nog 2x dezelfde motor geweest zijn).

Vraag is in hoeverre je de kuipdelen op wilt knappen? De kuipsets die je zult vinden zullen duur zijn, soms tot de helft van wat een GSX600F waard is.

Ik heb na een schuiver ook gezocht, maar heb hem zo verkocht. Het is het gewoon weg niet waard.

Maar klote, want het is gewoon asociaal om door te rijden. Dat moet je voelen, een motor raken.
 
Wat je even kan zoeken is het merk "TCP", die hebben in het verleden vele namaak kuipdelen gemaakt voor de GSX600F. Ik ben zelf ook opzoek geweest naar een complete imitatie set voor deze motor maar na 6 maanden zoeken heb ik het opgegeven, als je wat vind wil hoor ik het graag!

Op www.motorparts-online.com staat een immitatie kuipset.
 
Aangifte doen en Waarborgfonds inschakelen. Heb ooit soortgelijke schade gehad en binnen drie weken had ik alle schade vergoed.

Maar dan moet je dus 2 getuigen hebben, kan je verzinnen maarja als je getuigen bent weet je ook welke auto het heeft gedaan lijkt me.... of je zegt dat het donker was ofzo...

Wel echt balen zeg dat iemand gewoon doorrijdt... je hoort dat ding toch omvallen als je er tegenaan rijd. :')
 
Die getuigen hoeven het ongeval niet gezien te hebben enkel dat ie onbeschadigd neer gezet werd en later weer dat ie beschadigd op zijn plek staat...
 
je heb geluk dat je geen milieu politie op je dak heb gehad :X
Die zijn zo vroeg nog niet op pad.

De buurman vertrok om 5 uur naar z'n werk en toen stond de motor nog overeind.
Vriendin kwam om 7:15 thuis en toen lag ie op de grond.

Wel echt balen zeg dat iemand gewoon doorrijdt... je hoort dat ding toch omvallen als je er tegenaan rijd. :')
Da's de mentaliteit van de mensen tegenwoordig.
Niet op willen draaien voor je eigen stomme fout en gewoon een paar tientjes erop achteruit gaan qua premie. Nee, dan maar een ander laten zitten met een schade van € xxx
 
Die zijn zo vroeg nog niet op pad.

De buurman vertrok om 5 uur naar z'n werk en toen stond de motor nog overeind.
Vriendin kwam om 7:15 thuis en toen lag ie op de grond.Da's de mentaliteit van de mensen tegenwoordig.
Niet op willen draaien voor je eigen stomme fout en gewoon een paar tientjes erop achteruit gaan qua premie. Nee, dan maar een ander laten zitten met een schade van € xxx

ja de mensheid tegenwoordig is dramatisch, ik had in maart ook zoiets, bijna frontale aanrijding (gelukkig met de auto) door tegenligger die nog ff ging inhalen en niet op tijd terugwas op zn eigen weghelft, dus keihard met de spiegels tegen elkaar, ook ruim 1000 euro schade maar gewoon doorgereden :')

Hopen dat de schade alsnog bij het waarborgfonds verhaald kan worden of dat je uiteindelijk te weten komt wie het geweest is. ff alle auto's checken op krasjes enzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan