Motor vandalisme?!

ik doe mee B|
waarom komen we ze niet een keer tegen zo onverwachts gotver dan zal ik ze die vles met vernis op laten zuipen en dan nog eens goed inelkaar stompen die vuile
afgunstige .............honden.
 
KLote streek, totaal zinloos, alsof ze er op hebben liggen loeren!!!
Bij de vorige eigenaar van m'n fiets is met een mes bewerkt, banden, kuip, budyseat, verlichting, schermpje en tellers, maarja die stond in de algemene ruimte van de kelder van een flat, niet in een prive schuur!!!
Maar toch je komt in je pak aanlopen en wilt gaan rijden.... GRRRR :(
Sterkte...!!

P.S. was het je eigen vernis of hebben ze die er speciaal voor mee genomen??

Zitten er toevallig nog wat overduidelijke vingerafdrukken op de pot vernis??
Heb ik meestal last van met schilderen??? Mischien kan de politie daar nog wat mee... Als het een stel van die nutteloze hang jongeren zijn geweest hebben ze misschien nog wat in archief....

Nog maals **K*LS!!!
 
godver........ik zou echt gillend gek worden.
alsc je ze hebt weet ik zeker dat er wel een paar mensen zijn hier op dit forum die graag ff met die gasten willen praten.liefst in een afgesloten ruimte.
maar daar heb jij nu niets aan.ik hoop dat het met weinig eurí's weer goed te krijgen is.je zou ze hun bek toch volschijten stelletje randdebielen.
 
Meer dan waarschijnlijk zijn het buren die last
hebben van je "lawaai" van de motor.

Heb je ooit klachten gehad?

Kan ook gewoon vandalisme zijn maar ik denk dat je in uw
omgeving moet zoeken.

G.
 
Ik vind het echt erug voor jou. Dat zijn mensen dat vol jaloezi lopen :( , jij zult er wrs hard voor moeten gewerkt hebben voor je moto, en dan gaan zo'n mensen jouw droom verwoesten :( . Zo'n mensen zouden ze niet dood mogen doen, veel te z8. Maar telkens als ze voor iets gewerkt hebben het voor hun ogen stuk maken :( . ( ff stiekem toch iets zeggen, het niet altijd op " De 16 jarigen" steken e, er lopen ook nog ANDERE gefrustreerde mensen rond ;) )

Slukes klenste

* klenste is geen 16
 
sjah dat krijg je met een soez he :X

nee grapje slaat natuurlijk weer helemaal nergens op, zo kun je weer zien waar ut met dit kutland van een nederland naar toe gaat. Je motor staat nog niet eens veilig in je eigen garage laat staan dr buiten :( slaat echt weer helemaal nergens op
 
tering, ik zou de figuren die daar voor verantwoordelijk zijn wel ff willen spreken..... je hebt gewoon met je poten van iemand anders zijn spullen af te blijven.

maar 16 jarige pubers? ik denk eerder een buurman/vrouw die het er niet mee eens is dat je motor rijd ofzo....
 
wie kent die reclame van Sire waar zo'n vent in badjas zijn hondje achter een motor probeerd te knopen en dat hij zichzelf er aan knoopt? plak dat 16jarige kotertje eraan en gassen! :( klojo's
 
DAMN! ZWAAR klote man. Afgrijselijk gewoon. Hmmm wanneer is t gebeurd overdag of s avonds? denk ook eerder dat je de dader dichtbij je moet wonen.
 
tis triest, maar lijkt soms onvermijdtbaar.... sinds de aanbouw van het zijspan moet mijn motor buiten blijven staan, inmiddels is dus een K&N filter gestolen (alleen aan de linkerkant??) en kwam een tijdje geleden de buurman waarschuwen dat m'n bougiedop loshing; hadden ze gewoon de bougie uit de linker-cylinder gedraaid........

Lekker zeg, aan de reacties te zien hebben veel mensen hier al eens zoiets meegemaakt ;( Waar gaat het heen met nederland ;(

raadt je wel aan om aangifte te doen bij de politie, heb ik ook gedaan; je schiet er uiteraard geen donder mee op, maar als de politie genoeg meldingen van dergelijk vandalisme in een bepaalde buurt binnen krijgt hebben ze op een gegeven moment wel reden genoeg om vaker te patrouileren.

Me ma had vandaag aangifte gedaan van bloemen die uit de tuin zijn gejat. Ze heeft ook gelijk ff mn motor voorval aangegeven. Ga er idd ook van uit dat er niks mee gedaan word maar het is iig geregistreerd. Bij de buren vorige week ook al ingebroken. En ik dacht dat het nog wel zo'n veilige buurt was.

sterkte met schoonmaken en de verzekeringstechnische afwikkeling

Ja thnx, is ondertussen al schoon. Alleen deuk in de tank is natuurlijk niet weg te krijgen. Ga ik alleen niet via de verzekering doen, laat ik er inzitten voorlopig. Kost me meer als ik mn verzekering er op aanspreek waarschijnlijk.
 
P.S. was het je eigen vernis of hebben ze die er speciaal voor mee genomen??

Was eigen vernis stond al in de garage...

Zitten er toevallig nog wat overduidelijke vingerafdrukken op de pot vernis??
Heb ik meestal last van met schilderen??? Mischien kan de politie daar nog wat mee... Als het een stel van die nutteloze hang jongeren zijn geweest hebben ze misschien nog wat in archief....

Stom ben het overhaast gaan schoonmaken in de hoop dat het nog niet helemaal uitgehard was dus heb er eigenlijk niet meer na gekeken. Maar zoals je op de foto kan zien lijkt het wel of er iemand met zn gore poten aan heeft gezeten op afdek kapje achter. Ben ook gelijk vergeten om te checken of mn alarm af was gegaan in de haast ;( Volgende keer wat rustiger reageren maar was echt pissed off op dat moment!
 
Ik vraag me af of je vijanden hebt gemaakt onlangs :?

Lijkt me niet iets voor een toevallig passerende vandalist....

Nee dat dacht ik dus ook zo onwaarschijnlijk is het. Mn eerste idee toen ik het zag was ook dat het misschien een dier ofzo geweest was maar dat is echt fysiek onmogelijk, zit namelijk wel een kattenluikje in de achterdeur van de garage. En heb geen vijanden gemaakt niet dat ik weet iig. Met buren zijn de verhoudingen ook goed. De achteringang van de garage is wel vaker open als er iemand thuis is maar daar is bijna niet bij te komen van buiten, dan zou je een dijk afmoeten door struikgewas, en dan nog 20 meter tuin.
 
Grrrrr :(

[me]Fastcruiser snapt niet dat sommigen zulke idiote gedachten (voor zover ze hersens hebben) kunnen hebben[/me] :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan