motor vannacht buiten laten staan met storm en hagel!

dartmaster85

MF veteraan
Donateur
25 jan 2009
8.125
308
Leiden
laten jullie de motor buiten staan ivm de eventuele hagel van 4cm die zou kunnen vallen?
ik zit toch sterk te twijfelen.lijkt me toch dat als die hagel zou vallen dat je aardig wat schade aan tank en dergelijke op kan lopen! :?
 
binnen naast me bed zodat ze tegen me aan kan kruipen als ze bang is _O-
 
'motor vanacht buiten laten staan met storm en hagel!' > 'motor vannacht buiten laten staan met storm en hagel!'
 
Denk dat het wel zal meevallen met schade, tis voornamelijk plastic. Maak me zelf meer zorgen om me koekblik.
 
Denk dat het wel zal meevallen met schade, tis voornamelijk plastic. Maak me zelf meer zorgen om me koekblik.

:( Ga eens ff snel naar autoweek.nl

Ik zelf denk dat het wel los loopt, eventueel hoes er over en meer kan je eigenlijk toch niet doen. Volgens mij is hagel ook verzekerd met Wa+ ?

Freakie is blij met zijn overdekte garage.
 
De hagelkanonnen beginnen hier weer flink te knallen, en als ik buienradar mag geloven gaat het zo flink tekeer hier.

Motors staan binnen, dus ik maak me geen zorgen. En anders zet ik ze bij zo'n hagelkanon. :+
 
Denk dat het wel zal meevallen met schade, tis voornamelijk plastic. Maak me zelf meer zorgen om me koekblik.


Motor staat altijd binnen dus daar heb ik geen zorgen over.

Maar me koekblik ga ik zometeen ff bij een vriend van me in de bedrijfshal zetten en dan blijft ie daar vannacht maar ff lekker logeren.
Ondanks dat me auto allrisk verzekerd is, staat het idee van een uitgedeukte poffertjespan me niet aan O-)
 
van mij staat hij normaal ook altijd binnen in een garage,maar nu ik hem elke dag nodig heb naar werk staat hij voor de deur.
de garage is niet echt in de buurt,en morgenochtend kan het ook nog slecht zijn.
misschien ook wel gemakzucht van mijn kant.
 
Ik heb mijn motor al 8 jaar buiten in mijn achtertuin staan,nooit problemen gehad.
Hij staat wel onder een goeie motorhoes, dat zal wel schelen.
 
Motor droog binnen.
Laat die buien maar komen, heb hier nog nooit zo'n noodweer gehad zoals ze al de hele dag voorspellen.
Dat noodweer van vanmorgen/middag was ook spectaculair. Kon de druppels niet op 1 hand tellen. duurde ook wel minimaal 1 minuut. _O-

Kijken of ze dat record misvoorspelling vanavond kunnen overtreffen. Gelukkig had de NS een rustige dag met aangepaste vrije uren dienstregeling.
 
Laatst bewerkt:
Voor de zekerheid even een oud deken onder de normale motorhoes gelegd. Geen zin in putjes in m'n tank. Beter voorkomen dan...

Zonder rechtsgang veroordeeld worden.

Ik bedoelde, genezen....
 
Ik woon ook op een flat, maar kan de Guzzi aan de zijkant onder uitstekende balkons parkeren. Daar kan weinig gebeuren. Maak me ook meer zorgen om koekblik...
 
Ik woon ook op een flat, maar kan de Guzzi aan de zijkant onder uitstekende balkons parkeren. Daar kan weinig gebeuren. Maak me ook meer zorgen om koekblik...

ik ook in een flat maar helaas lukt dat bij mij niet.
het begint hier in leiden nu te regenen en onweren,afwachten maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan