motor vannacht buiten laten staan met storm en hagel!

Ik heb mijn koekblik onder een flinke boom gezet. Liever een tak erop dan heel veel dikke hagelstenen. Die takken breken vast wel de snelheid van die stenen.
Althans, dat hoop ik dan maar. :+
 
Hier een lekker buitje gedaan. Bliksem en gedonder erbij.
Het meeste moet nog komen als ik de buienradar mag geloven.

On-topic ?????????
Motor staat lekker binnen.
 
Het wordt hier op de Zuid-Veluwe nu heel erg donker, maar het regent nog niet.
 
Rotterdam flinke hoosbui gehad. nu weer droog, nog geen echte hagel, wel "dikke" regen.
Motor staat onder hoes, zit te twijfelen of ik hem in de gangen moet zetten. Niet toegestaan en staat dan wel wat in de weg wellicht. Even afwachten wat het weer doet, buienradar laat zien dat t meeste geweest is voorlopig.
 
Hier (Cuijk) begint het net met de eerste bliksem en regen.
Heb net wat dekens op de koekblikken gelegd. Voelde me eentikje opgelaten want geen enkel koekblik had er iets opliggen. En de meeste hier in de straat zijn jonger en duurder dan de mijne (mijn geld staat op 2 wielen) Maar binnen 5 minuten na mijn actie hadden ineens een stuk of 5 auto´s een dekje gekregen.

Motoren staan beide binnen.

Gelukkig de sleurhut nog niet opgehaald voor de vakantie, die heeft inmiddels wel genoeg hagelputjes op het dak.
 
De hagelkanonnen beginnen hier weer flink te knallen, en als ik buienradar mag geloven gaat het zo flink tekeer hier.

Motors staan binnen, dus ik maak me geen zorgen. En anders zet ik ze bij zo'n hagelkanon. :+

Ja hier ook en kennelijk helpt het! Het is hier nog steeds zo droog als de #### van een weduwe-vrouw
 
Heb de fiets net in de keuken geparkeerd :')

Niet vanwegen de hagel, maar het alarm ging af door de wind :')
 
limburg hier nog steeds maar een paar druppels en wat gerommel, koekblik buiten met hoesje en zo,n kunstgrasmat eronder :P

sdr staat lekker in garage te bakken bij 37 c
 
Hier (Cuijk) begint het net met de eerste bliksem en regen.
Heb net wat dekens op de koekblikken gelegd. Voelde me eentikje opgelaten want geen enkel koekblik had er iets opliggen. En de meeste hier in de straat zijn jonger en duurder dan de mijne (mijn geld staat op 2 wielen) Maar binnen 5 minuten na mijn actie hadden ineens een stuk of 5 auto´s een dekje gekregen.
Hier ook. Ik liep naar buiten en werd al bevreemd aangekeken. Een half uur later zie ik een aantal mensen bezig met dekens over hun auto's _O-
 
Heb geen keus, motor staat buiten onder een hoes. Dat moet het ergste toch zeker wel tegen houden. Het gaat momenteel aardig tekeer maar nog geen grote hagelstenen hier in Apeldoorn.
 
Hier in Arnhem ging het ook aardig tekeer maar vooralsnog geen hagel! Motor staat binnen hoop ik, van de week bij een monteur afgegeven B|
 
Laatst bewerkt:
heb niet voor niks 'n huis gekocht met garage :-)

Staat dus lekker droog binnen!!
 
Hoop dat er veel hagel valt op het koekblik, mag ik misschien net iets eerder een nieuwe uitzoeken :P

En de bromfiets staat (uiteraard....) altijd binnen (ja heeft ook op 1 hoog in de woonkamer gestaan zo'n 2 jaar).
 
Laatst bewerkt:
Goeie bui geweest hier in almere, maar niet overdreven.

Volgens mij gaat het ook niet meer erger worden als ik buienradar kijk.
 
Weerwaarschuwingen in nederland :Z

Standaard hoesje erover heen en het zal wel loslopen :)

jongens.. hey jongens... deze keer is het echt hoor! echt waar het gaat echt slecht weer worden! echt gevaarlijk hoor!

Soms denk ik dat het knmi dingen met opzet overdrijft, dan lijken ze tenminste nog nuttig :Z
 
Als je slechts 60miljoen subsidie per jaar opstrijkt kun je natuurlijk nooit genoeg expertise in huis halen om het een keer goed te voorspellen! :X
Ze zijn vooral nogal tráág. Als je ziet dat de temps een paar uur geleden al anders waren blijven ze nog veel te lang bij hun oude voorspellingen.

Verder zijn ze overigens een van de accuraatste voorspellers van Europa. Traag maar goed dus..
 
Laatst bewerkt:
Ik zit in zwijndrecht zuid holland. was op bezoek bij iemand en de motor thuis onder de hoes met een stoelkussen eronder. gevoel begon op te spelen en toch maar tussendoor naar huis gegaan om in de schuur te zetten. ding staat vol zooi dus was wel ff bezig. eindstand heb ik een paar zachte rommeltjes gehoord en een paar verre flitsjes gezien en welgeteld 20 sec regen. maar goed better safe than sorry
 
Weerwaarschuwingen in nederland :Z

Standaard hoesje erover heen en het zal wel loslopen :)

Yep,de ns begon van morgen vroeg al met de boel te ontregelen,en die waardeloze anwb blijft maar hun waarschuwing bijstellen.
Op die drie druppels na en die kouwe fohn zitten we nog steeds te wachten tot de wereld vergaat....
 
Terug
Bovenaan Onderaan