motor vannacht buiten laten staan met storm en hagel!

In den bosch (brabanthallen)lagen halve bomen over de weg :X ,hier in tilburg (korvel) lijkt het een beetje geregent te hebben :o .
 
jongens.. hey jongens... deze keer is het echt hoor! echt waar het gaat echt slecht weer worden! echt gevaarlijk hoor!

Soms denk ik dat het knmi dingen met opzet overdrijft, dan lijken ze tenminste nog nuttig :Z
Moet je 'ze' horen als er geen waarschuwing gegeven word en er wel wat gebeurt. Liever 3 keer een waarschuwing dat ik niet moet oversteken omdat er een vrachtwagen aan komt die er niet aan komt, dan een keer er onder.

het weer is ook niet 100 % voorspelbaar. Dan imo beter een keer meer waarschuwen dan een keer te weinig. En wat lult iedereen, ze hadden nieteens een officele extreem weer waarschuwing afgegeven voor vandaag overdag. Pas nu is er een, en die is volkomen terrecht als ik dat zo lees hier op mf.

Mensen moeten niet zo zeiken...
 
en daarbij, de waarschuwingen worden per provincie afgegeven, hier in rotterdam geen hagel gezien, alblasserdam blijkbaar 5cm grote units in het rond gekregen.

dus er gebeurt wel degelijk vanalles.
 
mijne staat buiten, evenals de auto.
Als ze niet tegen hagel kunnen is het niet het juiste voor mij, dus dan is dit een mooie test :)
 
Hij staat gewoon in de achtertuin onder een hoes en die zit niet strak op de tank. Morgenochtend ga ik wel eens kijken.
 
nou die hagel heb ik niet gezien hier in leiden.
alleen maar onweer en regen,zelfs geen storm.
 
Snik, Snik. Het dak van mijn sleurhut knettervol met dutsen van de hagel. ;( ;(

Toch heftiger geweest hier vanacht in Noord-Limburg dan ik in de gaten had '( '(
 
Hier op de grens ZH-Utrecht alleen veel foto's gemaakt vannacht en ook de tuin hoef ik voorlopig niet te sproeien. Verder geen rare dingen gebeurt in de buurt.
 
Weinig nood weer gemerkt in midden utecht...

De motor moet hier buiten staan maar heb onder de hoes wel n paar tuinstoelkussens gelegd om de eventuele hagel op te vangen, niet nodig dus :)
 
Als je slechts 60miljoen subsidie per jaar opstrijkt kun je natuurlijk nooit genoeg expertise in huis halen om het een keer goed te voorspellen! :X

Zulke zware onweersbuien zijn zeer plaatselijk dus zo heel raar was dat weeralarm niet.
Het kan bij jou meevallen als je net de rand meeneemt, maar een paar km verderop zeer ernstig.

En als ik het nieuws bekijk wás het op sommige plaatsen ernstig. Omgevallen bomen, blikseminslagen , wateroverlast...

Als er niks gezegd wordt heeft het KNMI het ook gedaan.....
 
Ik was even bang dat mijn motor omver zou waaien gisteravond. =P
Het duurde niet lang, maar heftig was het zeker.
 
Vanacht heeft 't bij ons nog wel wat geregend in Sint willebrord, Beetje flitsjes en thats it.

Was gewoon te triest voor woorden.

Foto'tje van een flits:
DSC00796.jpg
 
Vanochtend werd er aangebeld, stond mijn motor voor de deur, die wilde naar binnen om op te drogen. Ze had last van natte banden en was verkleumd tot op het frame.










:+
 
Vanochtend werd er aangebeld, stond mijn motor voor de deur, die wilde naar binnen om op te drogen. Ze had last van natte banden en was verkleumd tot op het frame.










:+

Wat een mooi gezicht vanochtend toen ik beneden in de keuken kwam :)

Daar stond ze dan....mijn CBRetje....de hele nacht heeft ze binnen mogen staan en heeft niets gemerkt van hagel, regen, onweer of wind :')
 
Laatst bewerkt:
Psies, hier heb ik wat onweer gehoord en heeft het een beetje geregend maar allemaal minder erg als wat we de afgelopen dagen al hadden gehad.

PS. Ik ben van mening dat hagelkanonnen niets uitrichten tegen hagel.

Hier maar heel even wat regen, bliksem en een harde bries. Maar niet echt iets wat je normaal niet in Zeeland mag verwachten.

Maarre die hagelkanonnen werken wel degelijk. De wolken schrikken zich zo de tyfus dat ze maar een blokje om gaan. En stel dat er toch hagel komt dan is de schokgolf zo groot dat de hagelstenen exploderen en als regen neerkomt :+
 
Handige topictitel, ik open em vandaag in de verwachting dat iemand zijn motor vol met deuken heeft oid.

Nee hoor, is het gewoon een vrijdagvraag op dinsdag geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan