motor vannacht buiten laten staan met storm en hagel!

Ik heb anders geen hagelsteen gezien gisteren! Dus het werkt wel. :+



Die olifantenpoeder in mijn tuin ook trouwens. Goed spul!

tot jij het over die kanonnen had kende ik het ook niet...

blijkt er bij ons in de buurt ook een fruitteler te zitten ofzo... het leek wel luchtafweergeschut gisteravond! :+
 
Oh...hé, jammer. Daar woon in ook. -O-

Vervelend... Gaat lekker ruiken als het opdroogt. -O-
 
Ik was even bang dat mijn motor omver zou waaien gisteravond. =P
ze probeerden me er gek mee te maken dat ie om zou waaien, maar de bomen knakten intussen ook om :X ik maakte me meer zorgen over mijn tuinstel dat ronddwarrelt als blaadjes bij die wind, daar stond hij niet zo gek ver vanaf. maar all good, thank god
 
Gisteren zijn we begonnen met de motor avond vierdaagse, halverwege kwamen we midden in die voorspelde bui. Best spannend moesten van de route afwijken omdat er een boom op de weg lang enz. 8-) Maar wel uitgereden :Y Vanavond nieuwe poging. :] Hopelijk nu droog blijven. :W
 
tot jij het over die kanonnen had kende ik het ook niet...

blijkt er bij ons in de buurt ook een fruitteler te zitten ofzo... het leek wel luchtafweergeschut gisteravond! :+
Ze zijn bij ons (vlakbij de haven van Vlissingen) in 2005 ofzo met een proef begonnen. Het klonk allemaal nogal pseudo-wetenschappelijk en dat werd ook al snel bevestigd door de houding van de fabrikant. Helaas wilde de boeren het maar al te graag geloven nadat een paar jaar eerder de helft van de oogst kroet was.
Overigens kan iedereen met een beetje natuurkunde-kennis dat zelf ook uitrekenen.
 
Heb hem binnen gezet in de flat, zeker omdat er vlakbij (alblasserdam) al flink schade was.
Heeft er een of andere complexbeheerder er een briefje opgelegd dat die op de parkeerplaats moet staan, sommige snappen het echt niet geloof ik dat je bij verwacht noodweer hem toch even "veilig"wil hebben staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan