Dan valt het extra op als ze die aan het doorslijpen zijnDie zitten hier meestal in het midden van de weg Martin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan valt het extra op als ze die aan het doorslijpen zijnDie zitten hier meestal in het midden van de weg Martin?
Deze ….wel een losse deksel,instroomopening is vastMeestal zitten ze in de molgoot aan de zijkant, deksel zit niet los
En gietijzer, en??
Verzekering eist aard en nagel vast, dat is het
Eerst zien, dan geloven. Ik zou mijn motor met een fatsoenlijke ketting aan een boom vastknopen. Ben benieuwd wat er echt gebeurt als er ene BOA langskomt. Ooit in Groningen jaren gedaan, nooit problemen opgelverd.Wij hebben er nu 1 in de voortuin en 1 op de parkeerplek aan een boom. Het blijkt dat je de motor niet vast mag zetten aan het gemeentelijke plantsoen, en dus ook niet aan een boom op de parkeerplaats. (als er een BOA komt, kan die je bekeuren)
Jij moet bewijzen dat hij op slot stond volgens de polisvoorwaarden. Het is niet de verzekeraar die moet bewijzen dat je dat niet hebt gedaan. Dus sleutels overhandigen van de sloten die je zegt te hebben gebruikt en één van die sleutels per slot moet voldoende gebruikssporen hebben. En elke paar maanden een foto maken van hoe je motor vast staat is ook aan te raden, zodat je die kunt overhandigen na diefstal.Misschien een domme vraag maar hoe kan de verzekering weten of hij wel of niet aan een vast punt geknoopt was? Dat valt toch niet te bewijzen?
Omdat ik in een portiek woon (grote stad) en er zowel links als rechts een bakfiets aan de gevel vastzit. Daarmee wordt ik lichtelijk gedwongen richting parkeerplaatsen te gaan, gelukkig is de stoep breed genoeg.Waarom niet gewoon een haak in de gevel verankeren?
Daar heb je echt wel een punt ja. Mijn abus detecto 8000 was bij aankoop art.4 en toen ik een paar jaar later toevallig keek was ie net 2 maanden geen art4 meer.Je moet trouwens regelmatig op de site van Stichting ART kijken want de lijst met goedgekeurde sloten wordt regelmatig ververst. de ART keuring kan zomaar vervallen.
Daar heb je echt wel een punt ja. Mijn abus detecto 8000 was bij aankoop art.4 en toen ik een paar jaar later toevallig keek was ie net 2 maanden geen art4 meer.
Toen kwam de discussie met de verzekering of ie nog wel goed was of niet omdat ie bij aankoop dus wel goedgekeurd was en nu opeens niet meer. Het werd me snel duidelijk dat ik in een grijs gebied zou vallen zou er wat gebeuren want drie medewerkers konden me geen definitief antwoord geven.
Heb toen voor de zekerheid maar een nieuw schijfremslot gekocht die toen, en nog steeds, goedgekeurd art4 is