Motor verkopen verschil particulier/handelaar

Ik vraag toch gewoon wat een eerlijke prijs is?

Klopt, maar je wilt er snel en zonder sores van af, dan moet je niet moeilijk doen en een ander die jouw sores overneemt een faire prijs gunnen. Die neemt al het risico tenslotte.

Voor wat hoort wat.
 
Klopt, maar ik snap de vraag van TS wel. Een handelaar een faire marge gunnen of je motor voor een scheet en drie knikkers weg moeten doen zit nog wel iets tussen ;)
 
Verkeerde reactie, ik weet het ;)
Maar doe het niet!
Heb ook ooit om dezelfde reden mijn motor weg gedaan maar vond het achteraf toch zonde.
Al rij je maar een enkele keer per jaar dan heb je er toch plezier van en je houd nog enigszins je rijvaardigheid op peil.
Huren komt er in de praktijk meestal niet van.
Dus als je het geld niet heel hard nodig nodig hebt.......... :]
 
Verkeerde reactie, ik weet het ;)
Maar doe het niet!
Heb ook ooit om dezelfde reden mijn motor weg gedaan maar vond het achteraf toch zonde.
Al rij je maar een enkele keer per jaar dan heb je er toch plezier van en je houd nog enigszins je rijvaardigheid op peil.
Huren komt er in de praktijk meestal niet van.
Dus als je het geld niet heel hard nodig nodig hebt.......... :]

Dit +1

Hij eet immers geen brood in je garage (of tuin, of stoep).
hoeveel is belasting + verzekering ?
nou, voor dat bedrag kan je (af en toe) rijden, en heb je een alternatief vervoer mocht dat eens nodig zijn.

note: Ik heb indertijd voor her-opstap de motor van een kennis geleend: stond ook zo te niksen (was zijn idee: dat ding staat toch maar stil...)
Heb ik bijna 6 mdn plezier van gehad, twee mensen blij...
 
voor 1400 euro kun je veel leukere dingen doen dan toekijken hoe je motor langzaam in Een zielig hoopje ellende verandert. en als je dan een keer wilt rijden is de accu leeg, de banden uitgedroogd, de ketting verroest en zitten de remmen vast.
 
Tsja, dat ligt aan de situatie bij TS. Staat de motor buiten, rijdt hij er hooguit 1x per jaar op, kan hij het geld en ruimte goed gebruiken -> weg ermee.

Staat de motor binnen en niet in de weg, is het geld geen groot probleem en kan er een keer of 5 per jaar mee gereden worden, ook al is het in totaal nog geen 1000 km, dan zou ik persoonlijk de motor lekker houden.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij krijg je de ikwilvanmijnmotoraf.nl prijs +100euro. Pb maar.

Die geven geen kut. Ik kreeg iets van tussen 0-100 euro terug voor mijn 125cc uit 2013 met 1750km op de teller en nog een half jaar garantie. Staat nu voor 999 euro te koop particulier, dat moet toch wel lukken, lijkt mij. Dat is ongeveer 50% van de nieuwprijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan