motor verlagen ??????

spannie

MF'er
11 nov 2004
200
0
vlissingen
mijn meisje wil een cbr 600F uit 2001 kopen, probleem is dat ze met net iets meer dan haar tenen bij de grond kan . Kan dit model lager op zijn voorvork gezet worden en is deze motor voor een beginnend motor rijdster niet te zwaar
 
Denk dat een cbr makkelijk te berijden fiets is, in ieder geval het oude f2 type.

Verlagen van de voorvork poten kan wel, maar de motor gaat dan heel anders sturen. Misschien grotere tailrisers, dan wordt hij achter ook iets lager, vaak kunnen ze ook nog wat met het zadel.
 
ik denk JA en JA

verlagen zou wel kunnen, maar beinvloed ook weer de rij eigenschappen.

en ik weet niet of je vrouw klein of groot, licht of zwaar is, maar de motor is wel tamelijk groot met veel power.
 
mijn meisje wil een cbr 600F uit 2001 kopen, probleem is dat ze met net iets meer dan haar tenen bij de grond kan . Kan dit model lager op zijn voorvork gezet worden en is deze motor voor een beginnend motor rijdster niet te zwaar

Hier heb je z'on verlagingssetje (tail risers),kun je het beste hier bestellen in NL zijn deze schreeuwend duur.
Bij dit setje voor een CBR 600komt wel extra 7 euro bij ,dus 24 Euro +7 + verzendkosten .....................

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=49809&item=7952394414&rd=1
 
Vaak is het voldoende om de buddy dunner (en smaller) te maken, dan gaan er ook geen rij-eigenschappen verloren.
Het merk Daytona heeft trouwens motorlaarzen met een verborgen hak, scheelt behoorlijk wat. Ik heb ze gekocht bij molenaar in IJsselstein. Zijn nou niet echt de meest charmante boots maar echt lelijk nou ook weer niet. En geven je vooral als je begint wel zekerheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan