Motor verzenden

smannuh

Die hard MF'er
6 jan 2010
429
1
Rijswijk zh
Iemand hier ervaring met het verzenden van je motor? Ik wil mijn motor ergens in mei/juni verzenden naar Nederland vanuit Estland. Ik wil weten wat voor sites er zijn een of er misschien iemand een transport bedrijf kent wat tussen Nederland en Estland rijdt.
 
Als je het daar in die Oostbloklanden toe vertrouwt... ik zou zelf effe 3 daagjes lekker binnendoor met snelweg afwisselen en dan ben je ook thuis.
 
Als je het daar in die Oostbloklanden toe vertrouwt... ik zou zelf effe 3 daagjes lekker binnendoor met snelweg afwisselen en dan ben je ook thuis.

Weinig problemen hier hoor! Ik ga elk jaar naar Luxemburg om te touren, aangezien ik voor weinig met het vliegtuig in NL kom en de vrouw ook tevreden wil houden met niet al te lang weg zijn had ik het idee om mijn motor naar NL te sturen en terug eventueel wel rijdend te gaan. Heb de rit naar Tallinn al een keer gedaan, vond het niet heel interressant na 5 dagen Luxemburg ;).

TC800: Ik woon 50km onder Tallinn, werk wel in Tallinn. Bedankt voor je reactie!
 
Oei als je Luxemburg nog interessant genoeg vind voor 5 dagen dan zou ik niet eens er aan denken om mijn motor mee te nemen.
 
Wij hebben een paar jaar geleden de veerboot Ventspils (Letland) - Travemünde (boven Hamburg) genomen. Is anderhalve dag onderweg maar wel lekker relaxt.

Als het maar voor een paar dagen is en aangezien verschepen ook niet goedkoop zal zijn zou ik gewoon in Luxemburg een motor huren.
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat er volgend jaar al zelfrijdende motoren zijn. Dus dan stuur je je motor op pad en je stapt zelf snel op het vliegtuig. Dan zorg je dat je hier staat als de motor aankomt. Zeker als je alleen maar een middenbok hebt, moet hier iemand staan om de motor op te vangen.
 
Ik verwacht dat er volgend jaar al zelfrijdende motoren zijn. Dus dan stuur je je motor op pad en je stapt zelf snel op het vliegtuig. Dan zorg je dat je hier staat als de motor aankomt. Zeker als je alleen maar een middenbok hebt, moet hier iemand staan om de motor op te vangen.
Ik weet niet wat jij gesnoven hebt, maar ik wil het ook
cheerlie-bonk.gif
cheerlie-bonk.gif
cheerlie-bonk.gif
 
Wij hebben een paar jaar geleden de veerboot Ventspils (Letland) - Travemünde (boven Hamburg) genomen. Is anderhalve dag onderweg maar wel lekker relaxt.

Als het maar voor een paar dagen is en aangezien verschepen ook niet goedkoop zal zijn zou ik gewoon in Luxemburg een motor huren.

Huren ga ik niet doen, dan heeft het weinig zin om een motor te hebben :). Veerboot zou kunnen maar is ook niet goedkoop en dan ben ik nog lang onderweg.

Ik ga eens zoeken op die horizon motorreizen!
 
Mijn overbuurman heeft anderhalve maand geleden nog zijn motor naar onderin Spanje laten transformeren en weer retour voor een dikke week sturen.
Ik dacht eerst dat ie gek was geworden maar hij heeft het echt gedaan. Dus ik neem aan dat transport goedkoper is dan huren?
 
Heb je een adres? Eerst genoemde bedrijf verstuurd geen motoren...

Ik heb net even geinformeerd bij het deerntje, die is er pasgeleden nog op de koffie geweest en heeft de foto's bekeken.
Waarschijnlijk was het ook via het eerder genoemde Horizon Reizen, dus een georganiseerde groepsreis. (Dit wist ik dus niet toen ik het vorige bericht plaatste, ik ging er van uit dat buurman het vervoer zelf geregeld had)
De motor gaat de vrachtwagen in, staand op een klem.

In de posting/google-link hierboven staat ook een motorreisorganisatie vermeld, zag ik net.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan