Motor via marktplaats?

Hummm 550km per jaar?
Ik weet bijna 100% dat het niet klopt!
Zulke lage tellers komen meestal voor bij motoren die:
- 1 aanrijding hebben gehad en daardoor bijv. 2 jaar stil hebben gestaan
- 1 frontale aanrijding hebben gehad en de teller is vervangen... Als de eigenaar dat niet meldt is ie niet eerlijk genoeg imho
- De eigenaar heeft ernaast nog 2 of 3 motoren staan... Maar dat gebeurt meestal met bijv een cross, enduro of oldtimer als extra motor.


Die km stand klopt en het is een koopje
Geen schade niks
Top ding

Hij is namelijk van een kennis van mij en die heeft echt weinig tijd om te rijden ivm een eigen zaak
In een opwelling gekocht

En mijn vrouw( Ladybiker77 hier op het forum [ ) heeft r ook een
Ze is 1.56 mtr dus heb ik hem verlaagd
Bevalt geweldig en rijd lekker zuinig en erg gemakkelijk ivm de 2 cilinder

Een echte aanrader
Je bent er zeker niet snel op uitgekeken
Als je wil loopt hij zo 200Km/p uur dus je kan lekker mee komen als je dat wil

Mijn vrouw wil niet anders

:W
 
Laatst bewerkt:
Die km stand klopt en het is een koopje
Geen schade niks
Top ding

Hij is namelijk van een kennis van mij en die heeft echt weinig tijd om te rijden ivm een eigen zaak
In een opwelling gekocht

En mijn vrouw( Ladybiker77 hier op het forum [ ) heeft r ook een
Ze is 1.56 mtr dus heb ik hem verlaagd
Bevalt geweldig en rijd lekker zuinig en erg gemakkelijk ivm de 2 cilinder

Een echte aanrader
Je bent er zeker niet snel op uitgekeken
Als je wil loopt hij zo 200Km/p uur dus je kan lekker mee komen als je dat wil

Mijn vrouw wil niet anders

:W

Over welke motor ging het ookalweer.. Ik heb er nu zooooveel gezien dat ik het even niet meer weet :$

(De groene?)
 
Laatst bewerkt:
Wat ik meestal aan anderen adviseer die geen verstand van motoren hebben om een afspraak te maken bij een motorzaak in de buurt om ff naar de motor te kijken

Deze ff bellen van te voren of ze tijd hebben om ff te kijken naar je toekomstige aankoop
Meestal is dat geen bezwaar en kan je zo langs komen
BVB Motoport Wormerveer zit er 2 Km vandaan net als Paul de Wit motoren

Ik kan natuurlijk ook maar wat zeggen omdat ik de eigenaar ken
Dan heb je een onafhankelijke mening van de motorzaak

:)
 
Laatst bewerkt:
Thnx allemaal!
Ik heb een hele mooie F gezien in Utrecht uit 2008, een zwarte. Ik denk dat dat 'm gaat worden!
 
Om heel eerlijk te zijn zou ik mijn eerste motor kopen bij een echte motordealer, geen handelaar of particulier.

Nu zit er ook wel een wat mindere dealer ertussen maar 99% van de zaken verkopen je een eerlijke motor waarvan je eigenlijk wel zeker weet dat er geen verborgen gebreken aanzit.
En mocht er iets onverwachte kapot gaan of iets dergelijks dan wordt het altijd wel op een nette manier opgelost.
Bij een particulier gebeurt dat niet.

Aanschaf prijs is wel wat duurder, maar je koopt geen kat in de zak.
 
Om heel eerlijk te zijn zou ik mijn eerste motor kopen bij een echte motordealer, geen handelaar of particulier.

Nu zit er ook wel een wat mindere dealer ertussen maar 99% van de zaken verkopen je een eerlijke motor waarvan je eigenlijk wel zeker weet dat er geen verborgen gebreken aanzit.
En mocht er iets onverwachte kapot gaan of iets dergelijks dan wordt het altijd wel op een nette manier opgelost.
Bij een particulier gebeurt dat niet.

Aanschaf prijs is wel wat duurder, maar je koopt geen kat in de zak.

Whahahaha, 99% eerlijke motoren via de motorzaak.

Die zaken kopen/ruilen in en zetten die motor hooguit na een poetsbeurtje in de showroom. De rest zien ze bij/na verkoop wel.
 
Om heel eerlijk te zijn zou ik mijn eerste motor kopen bij een echte motordealer, geen handelaar of particulier.

Nu zit er ook wel een wat mindere dealer ertussen maar 99% van de zaken verkopen je een eerlijke motor waarvan je eigenlijk wel zeker weet dat er geen verborgen gebreken aanzit.
En mocht er iets onverwachte kapot gaan of iets dergelijks dan wordt het altijd wel op een nette manier opgelost.
Bij een particulier gebeurt dat niet.

Aanschaf prijs is wel wat duurder, maar je koopt geen kat in de zak.


En jij bent zeker ook al in spanning omdat het bijna 5 December is?
 
zeker mooie motor. Weinig km. Maarja je weet natuurlijk nooit of dat 60+ verhaal klopt. Ik zou zeker even gaan kijken
 
Ik zou hier graag aan toe willen voegen : Mocht je bij een marktplaats advert twijfel hebben over de technische staat (denk aan roest, vieze keerringen bij de voorvorken, *veel* schade aan de radiateur (komt door steenslag), eventuele circuit historie, rijwielgedeelte, nieuwe lak, conditie van het frame, the list goes on) stel aan de verkoper voor om de motor effe door een Motoport vestiging te laten checken. Kost een paar tientjes en je weet waar je aan toe bent voordat je koopt. Als de eigenaar weigert, hard wegrennen.

edit * Dus zo ongeveer hetzelfde dat de meneer van Paul de Wit Motoren zei *O* *

Zelfs slome toerbuffels worden af en toe op het circuit gespot. Kan nooit kwaad om te vragen. Succes!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan