Lars Kawasaki
MF'er
- 23 jun 2022
- 33
- 2
apart dat er maar 1 bougie dat heeft, ik zit erover na te denken een grote beurt te laten geven.Dat grijze is goed. Ze zien er allemaal niet slecht uit.
Heb je zo'n lange oprit ?Hallo iedereen,
na bijna een kwartier rijden begon mijn Kawasaki vn15 se 1988 in te houden en viel uit.
Nu had ik net het geluk dat ik bijna thuis was en het op de afrit gebeurde.
Toen hij uitviel liet ik hem uitrollen en deed de elektrische start weer en hij startte.
Dat gebeurde 3x in 5 minuten en gelukkig haalde ik het thuisfront.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Vloeistoffen, elektra of iets anders?
Het is toch niet gek dat iemand 5 minuten van een afrit van de snelweg woont? Voor mij zijn er binnen dat tijdsbestek ook 2 stuks te vindenHeb je zo'n lange oprit ?
Altijd het controleren waardik ga voor een slecht contact op de standaard....
clou gemistHet is toch niet gek dat iemand 5 minuten van een afrit van de snelweg woont? Voor mij zijn er binnen dat tijdsbestek ook 2 stuks te vinden
hoe kan ik de toerental zelf verhogen/verlagen?X de carburateurs syncen en wellicht stationair toerental ietwat verhogen.
Mijn v2 moet in de zomer ook wat hoger worden afgesteld, in de winter moet ik hem naar beneden bijstellen.
nee ik had 65km gereden en het gebeurde net op de afrit bij mijn woonplaats, gelukkig maar anders was het een eind lopen hahaHeb je zo'n lange oprit ?
Klopt, wacht tot ze binnen zijn. Maar kwam er nu achter dat het roet wasZat, want je ging ze vervangen.