Motor voor Gala-vervoer (Apeldoorn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk toch?

Die jonge gasten verzinnen gewoon eens wat ludieks en creatiefs om aan te komen om een leuk feest.


:^

Als ik in de buurt had gewoond, had ik nog best willen rijden ook voor haar.
Ik heb dan tenminste nog een motor waar je wel met een forse galajurk aan, mee mee kunt ;)
 
Kun je na gaan hoe hard je op een r6 kunt rijden... Als een ER6 al niet suf is (wat wel is) is een r6 helemaal spannend
Ik snap dat gehaat op andermans motoren niet helemaal. Iedereen moet zelf weten waar hij op rijdt en waar hij plezier op beleefd, ongeacht of hij nou 300 km/u kan of niet.
 
Ik snap dat gehaat op andermans motoren niet helemaal. Iedereen moet zelf weten waar hij op rijdt en waar hij plezier op beleefd, ongeacht of hij nou 300 km/u kan of niet.

:^


Behalve met Honda's dan, dan kan ik het nog wel begrijpen :+
 
Geen praktische vraagstukken hier?

- Hoever moet er gereden worden?
- Kleding? Moet het in gala- of cocktailjurk? Helm?
- Vinden haar ouders het goed?
- Etc.
 
voor de geïnteresseerden, de papa en de directeur van de school willen ook graag achterop naar het gala feest komen ter controle, wie stelt zich kandidaat?
 
Ah joh niet moeilijk doen er past nog wel eentje achterop :] zo nodig zit ik op de tank :+.
Ik had het over achter. Als in achteraan. Niet over achterop.
Jij wil wel heel erg graag met andere kerels op de motor zitten :?
Een leuk meisje vraagt om achterop te mogen, en daar reageer je verder dan niet op.... Nou ja, ieder zijn voorkeuren !!
_O-

Hij wel, ik niet.
Nee sorry, heb liever een paar tetten die in mijn rug prikken dan een opgesteven mannelijk geslachtsdeel die in mijn onderrug prikt.
Ik dus ook. Wat dat betreft vind ik het jammer dat m'n vriendin nu zelf rijdt.
Maar zoals gezegd, ieder het zijne !!
Zolang ze mij niet proberen te overtuigen, mogen ze van mij doen wat ze willen.
 
Laatst bewerkt:
Typisch een geval van vrouwelijke manipulatie.

Ik herinner me iets vergelijkbaars: toen eens ik de supermarkt in wilde gaan, richtte een zeer knap meisje zich tot mij en vroeg: "meneer, wilt u dit krat bier achterop mijn fiets tillen?" Als gehypnotiseerd wendde mijn lichaam zich slaafs tot het zware, volle bierkrat.
Gelukkig greep mijn scherpe geest nog net op tijd in en deed mij zeggen: "sorry, ik heb last van mijn rug". :+
 
Ik snap dat gehaat op andermans motoren niet helemaal. Iedereen moet zelf weten waar hij op rijdt en waar hij plezier op beleefd, ongeacht of hij nou 300 km/u kan of niet.

Uhhh dude... je begon er zelf mee op pagina 1.

koek koek

Qoute Sender:

Wannebe rossi's zijn minstens net zo triest als "mannen met een midlife crisis in een te strakke spijerbroek" :')

Denk ook dat je veel meer bekijks hebt als je op een HD Road King aankomt dan de zoveelste R6 :z
 
Laatst bewerkt:
Uhhh dude... je begon er zelf mee op pagina 1.

koek koek

Qoute Sender:

Wannebe rossi's zijn minstens net zo triest als "mannen met een midlife crisis in een te strakke spijerbroek" :')

Denk ook dat je veel meer bekijks hebt als je op een HD Road King aankomt dan de zoveelste R6 :z
Ik denk dat jij je heel erg aangesproken voelde met wannebe rossi :+
 
Ik denk dat jij je heel erg aangesproken voelde met wannebe rossi :+

ten eerste weet ik niet wat je bedoeld met ?wannebe? rossi. Iemand die veel plezier haalt uit motorrijden met zn maten op straat en het circuit? Als dat je definitie is ben ik een ?wannebe? rossi idd...

Ten tweede doelde ik op je opmerking over een r6 terwijl je later heel verstandig begint te mekkeren dat we niet over elkaars motoren opmerkingen mogen maken?

En nu doe je het weer want jij ging toch MBM er uit rijden met je ER6?

Wannabe Rossi anyone?

Je oordeelt zelf als een malle over van alles en iedereen. Doei Sendertje :W
 
Laatst bewerkt:
full


Lijkt me een leuk kind dat met wat gebrul op een feestje wil arriveren. Als we d'r niet weg jagen met OT ge*** over "tetten en Harley's", kan iemand haar wellicht ook nog eens de gewenste bad-ass aankomst op haar feestje geven ook ;)
 
Laatst bewerkt:
ten eerste weet ik niet wat je bedoeld met ?wannebe? rossi. Iemand die veel plezier haalt uit motorrijden met zn maten op straat en het circuit? Als dat je definitie is ben ik een ?wannebe? rossi idd...

Ten tweede doelde ik op je opmerking over een r6 terwijl je later heel verstandig begint te mekkeren dat we niet over elkaars motoren opmerkingen mogen maken?

En nu doe je het weer want jij ging toch MBM er uit rijden met je ER6?

Wannabe Rossi anyone?

Je oordeelt zelf als een malle over van alles en iedereen. Doei Sendertje :W
Ten eerste. Iemand begon hier met afzeiken van HD, niet ik. Met mijn opmerking over een R6 bedoelde ik, dat een aankomst op een dikke HD mij wat meer 'bad ass' leek dan achterop een R6.

Daarbij begon er uit het niets iemand over de ER6 en wat voor een saaie suffe klotefiets dat wel niet is, terwijl die er helemaal niets mee te maken heeft.
 
Ten eerste. Iemand begon hier met afzeiken van HD, niet ik. Met mijn opmerking over een R6 bedoelde ik, dat een aankomst op een dikke HD mij wat meer 'bad ass' leek dan achterop een R6.

Daarbij begon er uit het niets iemand over de ER6 en wat voor een saaie suffe klotefiets dat wel niet is, terwijl die er helemaal niets mee te maken heeft.

Bok even lekker op naar een eigen topic in plaats dit topic verder te vervuilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan