Motor voor korte mensen.

Wat moeten we toch met die fakebook troep hier
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Nee en ik heb er wel eens over gedacht om een motor uit te voeren met hydractieve vering van een Citroen, ongeveer als deze hoogteregeling, maar dan met super zachte vering via de oude gedeelde bollen van een DS. Ik weet precies hoe dat werkt en eigenlijk is dat heel eenvoudig.
 
Zodat je een in hoogte verstelbare motor hebt Han?
Technisch is dat niet ingewikkeld en als je de monoshock vervangt door de veercilinder van een Citroen kom je een heel eind. En met een ouderwetse voorvork moet het ook lukken.
 
Technisch is dat niet ingewikkeld en als je de monoshock vervangt door de veercilinder van een Citroen kom je een heel eind. En met een ouderwetse voorvork moet het ook lukken.

Ik begrijp niet helemaal waar je naartoe wilt. Kan aan mij liggen hoor.

DS-VEERBOL-760.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Horn
Technisch is dat niet ingewikkeld en als je de monoshock vervangt door de veercilinder van een Citroen kom je een heel eind. En met een ouderwetse voorvork moet het ook lukken.
Bedoel je zoals de airride die je ook onder Harley Davidson motoren wel eens ziet?
 
Bedoel je zoals de airride die je ook onder Harley Davidson motoren wel eens ziet?
Ik weet niet hoe dat werkt, maar ik neem aan dat het luchtvering is. Hydropneumatische vering van Citroen werkt heel anders.
 
Ik zou zeggen ga het bouwen en, vraag patent aan.
Denk best dat je daar geld mee kan verdienen.
De lilliputters zullen je ook dankbaar zijn :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan