Motor voor licht meisje

Motor-chick

Rookie
20 aug 2009
11
0
In november kan ik eindelijk mijn motorrijbewijs gaan halen. Ik weet dat ik wat vroeg ben, maar ik ben nu al bezig met het zoeken naar een geschikte motor. Ik ben namelijk maar 1.62 en weeg net geen 50 kilogram. Ik vraag me daarom af of ik niet te licht ben om een motor goed onder controle te kunnen houden.

Iemand die hier het antwoord op weet?

Ben trouwens geïnteresseerd in een CBR 600 F.
 
Zal ik daar geen problemen mee krijgen qua onder controle houden?



full



Heb je al een keer op een 600F gezeten bij motorzaak?
 
Laatst bewerkt:
Ok ff serieus. ;)

Ga nou eerst maar is lessen en als je je pasje op zak heb een proefrit doen op een 600F, merk je het gauw genoeg. ;)
 
Niet omdat ik zelf een duc monster heb maar dat zou ideaal zijn voor jou lekker laag echt laag kan je prima met de voet aan de grond komen verders zou ik niet weten wat lager is als een monster.?
Ben zelf ook niet 1 vd langste maar weeg wel meer dan 50 kilo inc me tieten _O-
 
Laatst bewerkt:
Lekker volwassen reacties hier weer :')
Een vrouw met een vraag en de meeste denken meteen met een ander koppie :')


Kennis van me is ongeveer jouw lengte en gewicht en zij rijd een GSXR750 (bj. 89)
Heeft nergens problemen mee.
Ga inderdaad na het behalen van je rijbewijs eens proefrijden en je komt er gauw achter.
 
Ik denk dat een 600 f toch wel ff wat te hoog is aangezien ik een cat heb gehad en ook niet makkelijk bij de grond kwam terwijl ik iets wat langer ben als jou maar je moet het gewoon ff proberen?
 
Lekker volwassen reacties hier weer :')
Een vrouw met een vraag en de meeste denken meteen met een ander koppie :')


Kennis van me is ongeveer jouw lengte en gewicht en zij rijd een GSXR750 (bj. 89)
Heeft nergens problemen mee.
Ga inderdaad na het behalen van je rijbewijs eens proefrijden en je komt er gauw achter.

Jaaa whahahahoeheoehoehoe lache he. :z
 
Lekker volwassen reacties hier weer :')
Een vrouw met een vraag en de meeste denken meteen met een ander koppie :')


Kennis van me is ongeveer jouw lengte en gewicht en zij rijd een GSXR750 (bj. 89)
Heeft nergens problemen mee.
Ga inderdaad na het behalen van je rijbewijs eens proefrijden en je komt er gauw achter.
_O- neuh was maar gein :9
Ik heb een vrouw en 1 kid en 1 op komst dus mag al niet veel meer _O-
 
Lekker volwassen reacties hier weer :')
Een vrouw met een vraag en de meeste denken meteen met een ander koppie :')


Kennis van me is ongeveer jouw lengte en gewicht en zij rijd een GSXR750 (bj. 89)
Heeft nergens problemen mee.
Ga inderdaad na het behalen van je rijbewijs eens proefrijden en je komt er gauw achter.

Oooh en die is toch wat zwaarder dan een 600F of niet?

Ik moet inderdaad na het behalen van mn rijbewijs maar eens proef gaan rijden, probleem is alleen dat ik ontzettend ongeduldig ben :P. Moet al zo lang wachten haha.
 
Ik denk dat een 600 f toch wel ff wat te hoog is aangezien ik een cat heb gehad en ook niet makkelijk bij de grond kwam terwijl ik iets wat langer ben als jou maar je moet het gewoon ff proberen?

Zithoogte is 810 mm, zelfde als mn scooter waar ik nu op rijd. En daar kan ik gewoon goed bij de grond. Weet alleen niet hoe breed het zadel is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan